Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، کریم حمیدوند فرماندار شهرستان  اسدآباداظهار کرد: به علت شدت بارش باران امروز تاکنون ۳۲ واحد منزل مسکونی و واحد دامی در سطح روستا‌های این شهرستان تخریب شده است.

وی بیل مکانیکی زنجیری و کف کش و ماشین آلات را از جمله تجهیزات مورد نیاز در این شهرستان برای مقابله با وضعیت کنونی عنوان کرد و افزود: اکثر واحد‌های تخریبی از نوع کاهگلی بوده و در حال حاضر از بخشداری‌های شهرستان خواسته ایم تا نسبت به آمار تخریبی‌های موجود برای برآورد خسارت اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدوند با اشاره به اینکه سرریز رودخانه‌ها و روان آب‌ها به مزارع سطح شهرستان سرایت کرده است، گفت: بیشتر روستا‌های اسدآباد در محاصره آب هستند که بعد از ظهر امروز به علت آبگرفتگی روستای نجف آباد و ورود آب به برخی از منازل مسکونی، منازل این روستا با هماهنگی فرمانداری شهرستان تخلیه شد.

حمیدوند همچنین خاطرنشان کرد: به علت ورود آب به برخی منازل مسکونی روستا‌های نصرت آباد و پیرشمس الدین اسکان ساکنان این روستا‌ها نیز انجام شده است.

فرماندار در ادامه از اعزام تیم عملیاتی هلال احمر شهرستان برای تخلیه آب از منازل مسکونی روستای کوانج خبر داد و خاطر نشان کرد: خوشبختانه تاکنون مشکلی به علت شدت بارش‌ها در سطح شهر وجود نداشته است.

حمیدوند با اشاره به وارد شدن خسارات به باغات و مزارع سطح شهرستان تصریح کرد: جهاد کشاورزی شهرستان از فردا به کمک کارشناسان خود خسارت‌های وارده به مزارع و باغات کشاورزی شهرستان را برآورد خواهند کرد.

انتهای پیام/د.ا

تخریب ۳۲ منزل مسکونی و واحد دامی روستا‌هایی در اسدآباد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش باران فرمانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۳۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان

دادستان عمومی و انقلاب قوچان گفت: در پی حادثه انفجار یک واحد مسکونی در قوچان یک نفر جان خود را از دست داد و عملیات آواربرداری همچنان ادامه دارد.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر استان ایلام به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل
  • تخلیه آب از ۸۰ منزل در شهر اصفهان انجام شد
  • تخلیه ناشی از آبگرفتگی‌ منازل و معابر شهری اصفهان با ۱۰۰ تیم عملیاتی
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • رفع خطر از منازل مسکونی فرسوده منطقه ۴ یزد
  • تخریب دو ساخت غیرمجاز در اسدآباد
  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی
  • فیلم/توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان