Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-27@03:14:00 GMT

70 «آفرود»باز کرمانشاهی پای کار مقابله با سیل آمدند

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۳۳۷۶

به گزارش فارس از کرمانشاه، احسان موقوفه‌ای رهبر گروه آفرود «پاترول سواران» در در رابطه با وقوع سیل احتمالی در استان کرمانشاه، اظهار داشت: گروه «پاترول سواران» یک گروه آفرود متشکل از 70 ماشین شاسی بلند است که سال 95 تشکیل شده و با توجه به امکاناتی که در اختیار دارد می‌تواند به خوبی در شرایط بحرانی همچون سیل به امدادرسانی بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موقوفه با اشاره به آب‌گرفتگی و سیل احتمالی امروز، اعلام کرد: این گروه با توجه تجربه امداد رسانی ‌در حوادث مختلف سطح کشور و امکانات خوبی همچون ماشین‌های پرقدرت شاسی بلند، دو عدد پاترول آمبولانسی، بیسیم جهت برقراری ارتباط آسان، تمام لوازم امدادی همچون برانکارد، آتل شکستگی و... که در اختیار دارد می‌تواند در بحث امداد رسانی بویژه در مناطق صعب‌العبور بسیار موفق عمل کند.

وی ادامه داد: ما می‌توانیم در نقاطی که امدادرسانی مشکل است وارد عمل شویم، در ضمن بعضی از اعضای گروه ما پرستار هستند و می‌توانند در مواقع بحرانی خدمات پزشکی به مردم ارائه کنند.

موقوفه اظهار کرد: گروه ما با همکاری هیات اتومبیل‌رانی و موتورسواری کرمانشاه امروز با حضور در اداره کل ورزش و جوانان و نیز فرمانداری کرمانشاه جهت امداد رسانی به هم استانی‌های عزیز اعلام آمادگی کرد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد از ظرفیت این گروه مردمی جهت خدمت به مردم استفاده مناسب برده شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۳۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم امداد رسانی هوایی به مناطق سیل زده قصرقند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرماندار قصرقند گفت با توجه به قطع راه‌های ارتباطی این روستا‌ها به مرکز شهر تاکنون بیش از ۱۲ سورتی پرواز توسط بالگرد‌های جمعیت هلال احمر استان و اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی چابهار به این مناطق انجام شده است..
هاشم زهی افزود: توزیع بسته‌های غذایی و جابجایی ۱۵ مادر باردار از اقدامات انجام شده نیرو‌های امدادی در منطقه سیل کاجو بوده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • رقابت بیش از ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی در نوبت اول آزمون سراسری
  • آخرین وضعیت امداد رسانی به شهرستان زیرکوه
  • کرمانشاه یکی از استان‌های پرافتخار کشور است
  • تداوم امداد رسانی هوایی به مناطق سیل زده قصرقند