Web Analytics Made Easy - Statcounter

زیدان سرمربی رئال مادرید رد کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

طرفداری- زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید پس از پیروزی سخت تیمش مقابل هوئسکا، در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به نقل از آ.اس، زیدان گفت:

بازی: بازی دیونه واری بود اما برای کسانی که این مسابقه را تماشا کردند، زیبا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما سختی و رنج زیادی در این بازی کشیدیم و باید به حریف تبریک بگوییم. دفاع چپ آن ها فوق العاده بود و ما را به دردسر انداخته بود اما پیروز شدیم؛ چیزی که برای روحیه مان نیاز داشتیم. واضح است که شکست در خانه سخت است و کار سختی در خانه مقابل حریف داشتیم. از اینکه 3 امتیاز را گرفتیم خوشحال هستیم. ما می دانیم که فصل سختی را پشت سر گذاشتیم. باید روی نتیجه و تلاشمان در این بازی که هم شرایط خوب و هم شرایط سخت داشتیم فکر کنیم. 

تغییرات در ترکیب اصلی: ما از زمانی که بازیکنان اصلی تیم را برای اردو تیم ملی ترک کردند، تمرین کردیم. بازی های زیادی باقی مانده است و بازیکنانی بودند که 15 روز با ما تمرین کردند. آن ها خوب عمل کردند و حالا باید به فکر بازی های باقی مانده باشیم. 

براهیم دیاز و لوکا زیدان: براهیم بازی زیادی در رئال مادرید انجام نداده است اما دیدیم که خوب عمل کرد. او کارش را خوب انجام داد. لوکا دروازه بان سوم تیم است. کورتوا آماده مسابقه نبود و کیلور از اردو تیم ملی برگشته بود و به استراحت نیاز داشت. به همین دلیل به دروازه بان سوم تیم زمان دادم. برای او خوشحالم که به میدان رفت و پیروز از زمین خارج شد.

کریم بنزما: او سالیان زیادی است که در رئال مادرید حضور دارد اما شاید این بهترین فصلش باشد. ما خوشحالیم از حضورش و روی او حساب باز کرده ایم. 9 بازی دیگر باقی مانده است و باید ببینیم چه اتفاقی می افتد. او بازیکن تیم است و هیچ چیز تغییر نمی کند. 

ترکیب چرخشی: من سعی می کنم بهترین ترکیب تیم را بچینم تا با پیروزی از زمین خارج شویم. بعد وقفه ای که ایجاد شد و بازیکنان به اردو تیم ملی رفتند نیاز بود که از ترکیب چرخشی استفاده کنم. بازیکنانی بودند که در این 15 روز با ما تمرین کردند و باید به آن ها فرصت می دادم. وقتی فصل شروع می شود، نمی توان فقط با 11 بازیکن قهرمانی کسب کرد. قبلا وقتی تعداد بازی ها کمتر بود این اتفاق می توانست رخ دهد اما در فوتبال مدرن نمی توان این کار را انجام داد. من این کار را نمی کنم تا بازیکنان از من راضی باشند. من فوتبال را اینگونه می بینم. به نظرم اگر یک بازیکن را 50 بازی پشت هم در زمین قرار دهید بیشتر عصبانی می شود. 

انگیزه: کار سختی است، وقتی می دانید در پایان فصل قرار نیست جامی ببرید. ما می خواهیم فصل را تمام کنیم و این بازیکنان حرفه ای هستند. هر کدام انگیزه ای برای خود دارند و من اینجا هستم تا همه چیز را برایشان توضیح دهم. 

سکوهای خالی برنابئو: ما باید تصمیم هواداران را بپذیریم. ما اینجا هستیم تا آن ها را به استادیوم بیاوریم. اگر آن ها بخواهند بازی ما را تماشا کنند، خوشحال می شویم. امسال برنده هیچ جامی نشدیم و این یک عامل مهم است. 

ایسکو: ما می دانیم که او چه بازیکن خوبی است. برای او خوشحالم و می دانم که برای ترکیب تیم مهم است. او باید به تمرینات خوبش ادامه دهد و از چهارشنبه تغییراتی خواهد کرد.

حس یک پدر بودن برای لوکا: بله این حس را دارم اما به لوکا برای اینکه پسرم است، بازی ندادم. من به او فرصت بازی دادم چون بازیکن رئال مادرید است اما در خانه راجع به این بازی صحبت می کنیم. فرصت خوبی بود و به نظرم عملکردم خوبی هم داشت. او شخصیت خوبی دارد. او از 16 سالگی در رئال مادرید است. من قصد ندارم به عنوان پدر با او صحبت کنم. ترجیح می دهم نقش مربی را داشته باشم. او هیچ ترس و اضطرابی ندارد و من این را می پسندم. این اتفاق برای بازیکنان دیگر رئال مادرید هم رخ داده است. بازیکنان رئال مادرید فشار برنابئو را احساس نمی کنند و تاثیری روی آن ها نمی گذارد. هر بایکنی که این خصوصیت را داشته باشد، می تواند بازی کند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۳۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!

به گزارش "ورزش سه"، رئال با لوکاس واسکز و 10 نفر دیگر مقابل بایرن در مونیخ. 

با محرومیت کارواخال، شماره 17 جایگاه تضمینی خود را در یازده‌تای ابتدایی به‌عنوان مدافع راست دارد. یک دوئل تاریخی برای او زیرا لوکاسِ جدید، دقیقاً مقابل بایرن "متولد" شد. 

در نیمه نهایی 2018 مقابل باواریایی‌ها بود که لوکاس برای اولین‌بار به‌عنوان مدافع راست به میدان رفت. بعد از اینکه در بازی رفت به دلیل مصدومیت کارواخال مجبور شد جای او را بگیرد، در بازی برگشت نیز زیدان به او اعتماد کرد و لوکاس در برنابئو مدافع راست رئال شد.

نه اشرف و نه ناچو و نه هیچ گزینه دیگری به لوکاس ترجیح داده نشد. رئال با لوکاس در دفاع راست به سومین فینال متوالی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت و او آزمون را با موفقیت پشت سر گذاشت تا زیدان به انتخاب و اعتمادش افتحار کند.

رئال مادرید-بایرن اولین آزمون بزرگ لوکاس به‌عنوان مدافع راست بود. در بازی‌های قبلی لوکاس همیشه نقش وینگر را برعهده می‌گرفت اما پس از بایرن-رئال، زیدان و سپس مربیان بعدی رئال متوجه شدند که می‌توان روی لوکاس به‌عنوان مدافع راست نیز حساب کرد. لوکاس هفته قبل در ال‌کلاسیکو بی‌نظیر کار کرد و فردا شب نیز رئالی‌ها چشم بسته به او در آلیانز اطمینان دارند.

دیگر خبرها

  • گولر: بزگترین رویایم قهرمانی چمپیونزلیگ با رئال است
  • آردا گولر: رئال مادرید گفت که من وارث لوکا مودریچ خواهم بود
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • اشتفان افنبرگ: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی خوش‌شانس بود؛ در برنابئو، فندک به سمتم پرت کردند
  • ادعای عجیب تن‌هاخ: ما جذاب‌‌ترین تیم لیگ هستیم!‏
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • آردا گولر: رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و گل‌زدن برای آن، حس فوق‌العاده‌ای دارد
  • حمله شدید بازیکن ژاپنی به داور بازی سوسیداد - رئال مادرید