Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا نادی کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران متولد یک شهریور ۱۳۵۹ در تهران است. نادی بیش از ۱۰۰ بازی برای تیم ملی والیبال ایران انجام داده است و چهار مدال طلا، ۲ نقره و یک برنز قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد.

او در دوازدهمین دوره جام جهانی در سال ۲۰۱۱ در مرحله مقدماتی به عنوان دومین مدافع برتر میانی جام جهانی انتخاب شد و همچنین ۶ بار با تیم پیکان قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین چندین دوره قهرمان لیگ برتر والیبال ایران با تیم‌های پیکان، کاله و صنام شده است.

گپ و گفت نوروزی با این والیبالیست با اخلاق تیم ملی ایران داشته ایم که در دامه می‌خوانید.

چه قدر به رعایت آداب و رسوم نوروز پای بند هستید؟

اعضای خانواده من هم مثل سایر مردم ایران به رعایت سنت‌های اصیل ایران پای بند هستند و همیشه سعی کردیم این سنت‌ها را در خانواده حفظ کنیم و به فرزندانمان این فرهنگ اصیل ایرانی را بیاموزیم.

نظر شما در رابطه با نوسانات اقتصادی سال ۹۷ چیست؟

۹۷ سال پراید بود و این خودرو به شدت در بازار داخلی گران شد، اما امیدوارم سال ۹۸ مانند سال گذشته نباشد و همه چیز ارزان شود.

به کودکان فامیل عیدی می‌دهید؟

بله صد در صد عیدی می‌دهم الان زمان عیدی دادن من است، به پسر ۱۱ ساله ام عرشیا هم عیدی می‌دهم.

بهترین عیدی که در طول عمرتان گرفتید چه بوده است؟

بهترین عیدی طول عمرم را از پدرم گرفتم وقتی ۶-۷ ساله بودم، پدرم به من یک اسکناس صد تومانی نو هدیه داد.

تعطیلات نوروز مسافرت می‌روید؟

راستش با این قیمت‌ها سفر با هواپیما خیلی گران شده است و اگر ما بخواهیم به فضا (کره ماه) سفر کنیم قیمتش فکر کنم ارزان‌تر از سفر هوایی با هواپیما شود.

یک خاطره از دوران کودکی خود برای ما بگویید؟

یادم می‌آید وقتی کودک بودم پدرم هر سال عید نوروز همه را دور هم جمع می‌کرد و با هم کنار سفره هفت سین می‌نشستیم و قرآن می‌خواندیم و برای همدیگر در سال جدید آرزوی موفقیت می‌کردیم، ما عاشق عیدی گرفتن بودیم و من همیشه پول‌های عیدی ام را جمع می‌کردم و بعد برادر بزرگترم همه را از من می‌گرفت که برایم نگه دارد. یک روز به خانه برادرم می‌روم و این پولی را که این همه سال برایم پس انداز کرده است را از او می‌گیرم. (با خنده)

یک دروغ سیزده بگویید؟

پراید و آجیل ارزان می‌شود.

هدف و برنامه شما برای سال ۹۸ چیست؟

کارت مربیگری درجه یک بین المللی والیبال دارم و قصد دارم در سال آینده در کلاس درجه ۲ بین المللی شرکت کنم و خیلی هم دوست دارم به عنوان کمک مربی در کنار تیم ملی والیبال ایران باشم.

سال ۹۸ برای والیبال ایران چه قدر اهمیت دارد؟

سال آینده ترافیک کاری زیادی را در تیم ملی ایران داریم، اما به نظر سال خوبی برای والیبال ما است، چون لژیونر‌های باتجربه‌ای داریم که برای بازی به تیم ملی می‌آیند و جوانان ملی پوش ما در کنار بازیکنان باتجربه‌تر قرار می‌گیرند.یک مقدار سال ۹۷ والیبال ایران افت داشت، اما امیدوارم سال ۹۸ با کسب بهترین نتایج بهتر دل مردم ایران شاد شود.

آجیل می‌خرید برای نوروز؟ صف گوشت می‌روید؟

قیمت آجیل بالا رفته است، اما سعی می‌کنم بخرم، چون آجیل جزوی از عید نوروز است. صف گوشت نمی‌روم.

عملکرد رسانه در سال ۹۷ چه طور بود؟

رسانه مثل همیشه کارش را دنبال کرد، اما اکنون لازم است تا رسانه‌ها فشار بیشتری روی فدراسیون فوتبال بیاورند تا هر چه سریع‌تر مربی تیم ملی فوتبال آقایان تعیین شود و تیم ملی بلاتکلیف نماند.

آرزو شما برای مردم عزیز ایران در سال جدید چیست؟

امیدوارم در سال جدید مردم ایران از نظر مالی موقعیت بهتری داشته باشند، ما ایرانیان کشور ثروتمندی داریم و آرزو می‌کنم مردم ایران به اندازه ثروت کشورشان در شادی زندگی کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۳۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام سردار برای ستاره های تیم ملی والیبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران تا دو هفته دیگر باید در یکی از سخت ترین رقابت های خود در این چند سال یعنی لیگ ملتهای والیبال شرکت کند که باعث شده تب والیبال در بین همه حتی ورزشکاران دیگر رشته ها داغ شود.

سردار آزمون ستاره تیم ملی فوتبال ایران یکی از کسانی است که به حضور تیم ملی والیبال در لیگ ملتهای والیبال واکنش نشان داد و گفت: "تیم ملی والیبال کار بسیار سختی برای حضور در المپیک پاریس دارد ولی من مطمئن هستم که همه بچه های تیم تلاششان را خواهند کرد و امیدوارم اگر به هر نحوی به المپیک صعود نکردیم حداقل بازیکنان تیم ملی یک عملکرد خوب داشته باشند."

سردار آزمون قبل از آنکه فوتبالیست بشود سابقه حضور در تیم های پایه والیبال ایران را داشت که مصدومیتی که برایش پیش آمد باعث شد به سمت رشته فوتبال بیاید و به یکی از ستاره های تیم ملی تبدیل شود. وی دو فصل پیش در والیبال بانوان تیمداری نیز کرد که تیمش سریک گنبد به عنوان دومی لیگ رسید.

دیگر خبرها

  • پیام سردار برای ستاره های تیم ملی والیبال ایران
  • مجرد: همه تلاشم را کردم اما نشد
  • علی اصغر مجرد لیگ ملت‌های والیبال را از دست داد
  • معالجه ملی‌پوش والیبال در لیگ ملت‌ها با موافقت کادر فنی تیم ملی
  • خلاصه بازی پیکان و آلومینیوم + فیلم
  • پیکان 0-1 آلومینیوم اراک؛ دشت 3 امتیازی از تهران با ضربه سر حاجی عیدی
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضایی منطقه هستیم
  • کشف اتفاقی شهاب‌سنگ در ایران؛ قطعه‌ای زیبا از هسته یک سیاره را ببینید | تصویر
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضایی منطقه هستیم / ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد+ فیلم
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضای منطقه هستیم / ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد+ فیلم