Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

رئیس هیات و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در پیامی ضمن تبریک دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی ایران گفت: دوازدهم فروردین ماه را هرگز نمی توان از یاد برد، زیرا از همان روز که شکل گرفت، به الگویی بی بدیل برای به ثمر رساندن خواسته های به حق تبدیل شد و نه تنها برای مردم ایران زمین، بلکه برای مردم بسیاری از کشورها، راهبردی ممکن و الگویی واقعی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ در متن پیام سیاوش امیرمکری اینگونه آمده است:

«دوازدهم فروردین ماه را باید روزی کم نظیر در تاریخ ایران اسلامی دانست، روزی که عزم مردم ایران که سال ها برای ریشه کن کردن طاغوت به پا خواسته بودند، در پای صندوق های رای تجلی یافت و جهان به نظاره نشست شکوه عزم ملی و اراده اسلامی را.

دوازدهم فروردین ماه را هرگز نمی توان از یاد برد، زیرا از همان روز که شکل گرفت، به الگویی بی بدیل برای به ثمر رساندن خواسته های به حق تبدیل شد و نه تنها برای مردم ایران زمین، بلکه برای مردم بسیاری از کشورها، راهبردی ممکن و الگویی واقعی شد.

اکنون پس از گذشت 40 سال از آن روز تاریخی، خانواده بزرگ صنعت فرودگاهی با الهام گرفتن از نتیجه عظیم همراهی «عزم همگانی با خواست خداوندی»، به دست یافتن به اهداف بزرگ خویش می اندیشد.

دوازدهم فروردین ماه هرگز فراموش شدنی نیست و برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد ماند. من نیز این روز فرخنده را به همکاران محترم و تلاشگر صنعت فرودگاهی تبریک عرض نموده و امیدوارم با استعانت از خداوند بزرگ و همدلی، راه پرافتخار خدمتگزاری در عرصه هوانوردی کشور را شانه به شانه یکدیگر بپیماییم.»

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران 12 فروردين روز جمهوری اسلامی ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۴۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی، روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور و مردم این کشور تبریک گفت.

آقای رئیسی در این پیام، ابراز امیداوری کرد با تلاش‌ مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دو جانبه و نظرات مشترک در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک ناصر الخلیفی به مناسبت دوازدهمین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه
  • عکس‌| پیام تبریک بیرانوند برای قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی