Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: علاوه بر آب گرفتگی مدارس، به تاسیسات و تجهیزات آن‌ها نیز خساراتی جدی وارد شد و حدود ۲۶ میلیارد تومان خسارت به مدارس وارد شده است. ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، احسان گوهری‌راد شامگاه یکشنبه در جلسه بررسی وضعیت مدارس سیل‌زده گلستان اظهار داشت: حدود 2 هزار و 200 نفر از دانش‌آموزان سیل‌زده در مدارس آب گرفته شهرستان آق‌قلا که روند آموزشی آنها دچار مشکل است از طریق50 کانکسی که کاربری آموزشی داشته و امروز به استان گلستان می‌رسد تا در اختیار مدارس قرار گیرد، پس از تعطیلات به تحصیل خود ادامه خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان افزود: مشکل مدارس در شهرستان گنبدکاووس حل شده اما با افزایش آب‌گرفتگی در شهرستان گمیشان تعداد مدارس آسیب دیده از 256 به 308 مدرسه رسیده است.

آماده باش در شهرستان کوهدشت برای مقابله با سیلامکانات آموزش و‌ پرورش خوزستان برای کمک به سیل‌زدگان بسیج شدسیل در بدره «عتیقه‌ها» را بیرون آورد

گوهری‌راد ادامه داد: 12 مدرسه شهرستان بندرترکمن در اختیار سیل‌زدگان و دستگاه‌های اجرایی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: تاکنون 52 مدرسه در اختیار دستگاه‌های اجرایی امدادرسان قرار گرفته و حدود 40 هزار نفر از هم استانی های سیل زده در اماکن آموزشی اسکان داده شده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان همچنین گفت: علاوه بر آب گرفتگی مدارس، به تاسیسات و تجهیزات آن ها نیز خساراتی جدی وارد شد.

گوهری‌راد اظهار کرد: حدود 26 میلیارد تومان خسارت به مدارس استان گلستان بر اثر سیلاب وارد شده است.

انتهای پیام/ن

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۴۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند

خالد ایزدپناه رئیس شورای اسلامی شهرستان مرزی دشتیاری  گفت: در دو سیلاب اخیر نیروهای امدادی هلال احمر، هوانیروز ارتش، نیروی دریایی ارتش، نیروی زمینی سپاه پاسداران ، گروه های جهادی و مردمی ،بسیجیان همه پای کار بودند در منطقه سیل زده حضور داشتند و کار امدادرسانی تا آخرین روز سیلاب هم از راه زمینی و هوایی  ادامه داشته است. 

وی ادامه داد: دشتیاری همواره آماج سیلاب های سهمگینی بوده و خسارت های فراوانی را بر جای گذشته است و در دو سیلاب اخیر شهرستان دشتیاری در دو بخش راه های روستایی و کشاورزی بیشترین آسیب به خود دیده است.

خالد ایزدپناه اظهار داشت: با توجه به تجربه ای که در سیل دیماه ۹۸ بود انتظار داشتیم در سیل اسفند ماه ۱۴۰۲ و فروردین ماه ۱۴۰۳ خسارت ها باید به مراتب کمتر می شدند متأسفانه به علت ضعیف بودن زیرساخت مجدد شاهد حجم عظیمی از آسیب ها به زیرساخت راه روستایی و کشاورزی بودیم 

وی افزود: علاوه بر خسارت ها به زیرساخت های  راه و کشاورزی شاهد هدر رفت میلیون ها مترمکعب آب حاصل از سیلاب به دریا بودیم آبی که بدون هیچ هزینه ای به دست اومد و جلوی چشم مردم بدون هیچ استفاده ای به دریا رفت.

رئیس شورای اسلامی شهرستان مرزی دشتیاری در ادامه گفت: به علت گستردگی راههای روستایی و مواصلاتی بعد از گذشت ۲۰ روز از سیل اخیر متأسفانه بعضی از راههای روستایی ترمیم و بازسازی نشدند و مردم با سختی عبور و مرور انجام می شود بندسارهای کشاورزی بر اثر سیل تخریب شده و نیاز به مرمت و بازسازی دارند کشاورزی مردم از بین رفته است و نیازمند توجه به خسارت دیدگان است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند
  • آغاز گل چینی از گلستان‌های گل محمدی کاشان
  • خسارت ۸۳ میلیارد تومانی سیل به سازه‌های آبخیزداری زیرکوه
  • حدود ۳۰ درصد مدارس گناباد نیازمند بازسازی است
  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • کمبود زمین برای ساخت مدرسه در البرز/ درخواست کمک از دستگاههای ملی
  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در مدارس گلستان
  • انتخاب دو معلم نمونه کشوری از گلستان
  • سیل به کشاورزی بشرویه ۱۸۵ میلیارد خسارت زد
  • خسارت ۳.۲ میلیاردی سیل اخیر به تأسیسات پارک ملی هفتادقله