Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس اتحادیه تولید و فروش بستنی اصفهان با بیان اینکه بستنی تنها یک مرحله در سال ۱۳۹۷ افزایش قیمت را تجربه کرد، اظهار کرد: افزایش قیمت شکر موجب شده بود تا برخی از واحد های صنفی خودسرانه اقدام به افزایش قیمت محصولات کنند اما اتحادیه با اختصاص سهمیه شکر دولتی از این اقدام جلوگیری کرد.

حسن مشتاقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه قیمت انواع بستنی در اصفهان رقابتی است، اظهار کرد: بازار ظرفیت افزایش قیمت دوباره بستنی را ندارد و به رغم افزایش قیمت انواع مواد اولیه تولید بستنی، تولید کنندگان مجبور هستند که از میزان سود فروش خود بکاهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قیمت انواع بستنی در اواسط هر سال تعیین می شود با این اقدام سعس می‌شود که افزایش قیمت مواد اولیه همچون شکر و شیر، تاثیر زیادی در نرخ محصولات تولیدی این واحدهای صنفی نداشته باشد هرچند افزایش قیمت مکرر شیر در سال ۱۳۹۷ باعث شد تا فشار مالی زیادی به فروشندگان و تولیدکنندگان بستنی وارد شود.

نایب رییس اتحادیه تولید و فروش بستنی اصفهان با بیان اینکه قیمت بستنی در اصفهان ارزان تر از سایر شهرهای کشور است، اعلام کرد: افزایش قیمت مواد اولیه در سال ۱۳۹۷ بر نرخ محصولات تاثیر نگذاشته است اما بی شک هر کیلو بستنی در سال ۱۳۹۸ دو تا سه هزار تومان افزایش قیمت خواهد داشت.

مشتاقیان ادامه داد: متوسط قیمت هر کیلو بستنی در اصفهان ۱۶ هزار تومان است اما وجود رقابت میان واحدهای صنفی باعث شده قیمت بستنی از هر کیلو ۱۲ الی ۱۹ هزارتومان متغیر باشد. کیفیت بستنی نیز در اصفهان بسیار مطلوب و استاندارد است.

وی تصریح کرد: تعدادی از واحدهای غیر مجاز نیز که در شهر بدون اخذ پروانه شروع به فعالیت کرده بودند در سال ۱۳۹۷ متخلف شناخته شده و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد. همچنین مشکلات بهداشتی و گران فروشی در واحد های صنفی نیز که از سوی مردم گزارش شده بود، برطرف شد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بستنی شکر شیر واحدهای صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۴۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه به کارگران ساختمانی استان کردستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا در همایش روز جهانی کارگر و سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران ، گروه های کار و واحدهای نمونه کارگری استان که با حضور معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، کارگران را تلاشگران عرصه اقتصادی کشور و نماد ارزشمند پویایی توصیف کرد.

وی با اشاره به جایگاه ارزشمند جامعه کارگری، اظهار کرد: کارگران اقتصاد مملکت را به حرکت در می‌آورند و بار توسعه استان را بر دوش می‌کشانند.

استاندار کردستان تلاش جامعه کارگران، کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار و کارفرمایان در راستای توسعه و پیشرفت استان را قابل تقدیر خواند و گفت: اقدامات عمرانی، تولیدی و صنعتی استان با دستان کارگران استان پیش می‌رود و ما قدردان زحمات این قشر هستیم.

زارعی کوشا از اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه به کارگران ساختمانی استان کردستان خبر داد و گفت: امیدواریم این تعداد در آینده افزایش یابد.

وی با بیان اینکه استان‌های غرب کشور از جمله کردستان از مشکلات و محرومیت مزمن رنج می‌برند، تصریح کرد: امید که مشکلات موجود و کم و کاستی‌ها با وجود نیروهای توانمند در اقصی نقاط کشور برطرف شود.

استاندار کردستان عنوان کرد: افزایش بیمه کارگران ساختمانی در استان کردستان نویدبخش امنیت شغلی و توجه به این قشر است.

طبق اظهارات زارعی کوشا، تلاش و پشتکار قشر زحمت‌کش کارگران بر هیچ کسی پوشیده نیست، در سال “جهش تولید با مشارکت مردم” این مجموعه می‌توانند همچون گذشته در مسیر رشد، تعالی و پیشرفت کشور گام بردارند و چرخ‌های اقتصادی را با شتاب بیشتری به حرکت درآورند.

لازم به ذکر است : همایش روز جهانی کارگر و مراسم بزرگداشت هفته کار و کارگر استان کردستان به منظور تجلیل از کارگران نمونه استان با حضور جمعی از مسوولان استانی و کشوری در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901542

دیگر خبرها

  • بستنی ایرانی در کدام کشورها پرطرفدار است؟ | خارجی ها بستنی ایرانی را با این طعم‌ها دوست دارند | جدیدترین قیمت بستنی قیفی، متری، سنتی و ویژه را ببینید
  • «همتی» در نقاب رییس بانک مرکزی سوئیس/سلطان چاپ پول چه کرد؟
  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه به کارگران ساختمانی استان کردستان
  • دستگاه‌های اجرایی مکلف به اختصاص بخشی از بودجه عمرانی به مهارت آموزی کارگران شدند
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • متقاضیان لاستیک دولتی بخوانند؛ چگونه لاستیک بخریم؟
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • بانک مرکزی بزرگترین مالیات دهنده در بین شرکتهای دولتی
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • شناسه یکتا ارتباطی با افزایش مالیات ندارد