Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد تقی زاده بامداد روز دوشنبه با بیان اینکه ۸ روستای شهرستان لالی گرفتار سیل شده اند، گفت: در راستای اعلام شرایط فوق العاده در استان، امکانات آموزش و پرورش شهرستان لالی برای اسکان اضطراری شهروندان شهرستان لالی بسیج شده است و پرسنل آموزش و پرورش این شهرستان در حالت آماده باش قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تاکنون تمهیدات ویژه ای از سوی آموزش و پرورش لالی در این خصوص به کار گرفته شده است، اضافه کرد: برگزاری نشست ویژه ی شورای معاونین آموزش و پرورش با فرماندار و برگزاری جلسه‌ی فوق العاده با کادر اداری آموزش و پرورش و صدور دستورات لازم و تاکید بر آمادگی کامل کادر اداری حتی در روزهای تعطیل در صورت وقوع سیل بخشی از این اقدامات است.

تقی زاده گفت: دعوت از مدیران مدارس روستایی و توجیه آنها در خصوص لزوم آمادگی کامل برای اسکان سیل زدگان روستایی و همچنین مردم شهرهای همجوار و میهمانان نوروزی از دیگر اقدامات انجام شده در آموزش و پرورش شهرستان لالی است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با برشمردن مدارس در معرض خطر شهرستان لالی بیان کرد: مدارس حوزه‌ی روستای سادات، مدارس حوزه‌ی روستای دره بوری، مدرسه‌ی روستای حیات آباد، مدرسه‌ی روستای سه لر، مدرسه‌ی روستای طاهر آباد، مدارس حوزه‌ی تراز، مدرسه‌ی روستای سرکولی و مدارس روستای ططر در معرض خطر سیلاب قرار دارند.

تقی زاده تصریح کرد: کلیه مدارس شهرستان لالی با امکاناتی از قبیل زیرانداز، پتو، وسایل گرمایشی، ذخیره آب آشامیدنی و غیره از آمادگی کامل برای اسکان مراجعان برخوردارند.

وی همچنین یادآور شد: نیروهای اداری، مدیران و سرایداران مدارس این شهرستان نیز در تمام ساعات شبانه روز به حالت آماده باش هستند. در عین حال گروه‌های داوطلب ویژه ای نیز از دبیران، آموزگاران، معاونان و مدیران مدارس تشکیل شده است تا در موقع اضطراری به کمک آسیب دیدگان بشتابند.

کد خبر 4579488

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش خوزستان محمد تقی زاده سیل خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۴۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است

میثم حیدر‌هایی مدیر آموزش و پرورش دامغان ایجاد فضای آموزشی در مسکن مهر را یکی از دغدغه‌ها دانست و گفت: طبق آمارها، مسکن مهر دامغان دارای ۱۶۰۰ دانش آموز است و در حال حاضر ۲ فضای آموزشی و یک سالن ورزشی در این منطقه وجود دارد.

وی ادامه داد: اگر جمعیت هر مدرسه را ۴۰۰ دانش آموز درنظر بگیریم، مسکن مهر دامغان به ۲ فضای آموزشی دیگر نیاز دارد که یک آموزشگاه ۱۲ کلاسه با پیشرفت حدود ۴۰ درصد در این محدوده در حال ساخت است و باید یک فضای آموزشی دیگر ساخته شود.

مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است

حیدر‌هایی ضمن گرامیداشت هفته معلم، اظهار داشت: قدرشناسی از معلمان و احترام به فرهنگیان رسالتی بر دوش همه اقشار جامعه است و در این راستا، هفته معلم امسال ۲ فرهنگی نمونه استانی و ۹ فرهنگی نمونه در شهرستان دامغان معرفی و تجلیل می‌شوند.

وی به چالش نیروی انسانی در مجموعه آموزش و پرورش شهرستان اشاره کرد و گفت: در سال تحصیلی جدید، مجموعه آموزش و پرورش دامغان در زمینه مدیریت موفق بود، اما نیاز است که این کمبود‌ها برطرف شود.

حیدر‌هایی خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی فعلی، ۲ هزار ساعت کمبود نیروی انسانی وجود دارد که شامل حدود ۱۰۰ نیروی دور متوسطه اول و دوم می‌شود که امیدواریم با توجه به جذب سال تحصیلی آینده آموزش و پرورش، این معضل و کمبود برطرف شود.

مدیر آموزش و پرورش دامغان گفت: طی ۱۰ سال اخیر این شهرستان در زمینه امتحانات نهایی رتبه اول استان سمنان را به خود اختصاص داد و تلاش می‌شود تا این رتبه حفظ شود.

حدود ۱۴ هزار دانش آموز دامغانی زیر نظر یکهزار و ۱۰۰ فرهنگی از پیش دبستانی تا پایه دوازدهم، به تحصیل مشغول هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • تکریم شان معلم در این هفته بسیار مهم است/انتخاب۷معلم نمونه استانی
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • تقدیر از ۲۷۸۰ معلم شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود