Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور تاکید کرد: هماهنگی کامل میان دستگاه‌های امدادرسان موجب موفقیت‌آمیز بودن عملیات رفع ابگرفتگی در استان گلستان شد.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی پس از دریافت آخرین گزارش‌های عملیات امدادرسانی به سیل‌زدگان استان گلستان و تخلیه سیلاب از مناطق سیلزده از هماهنگی کامل تمام نیروهای امدادرسان اعم از دولتی و نظامی و مردمی تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه عملیات امدادرسانی به حادثه آبگرفتگی در برخی مناطق شمال شرق کشور به ویژه شهر آق‌‌قلا و روستاهای اطراف با موفقیت در حال انجام است و به زودی شاهد پایان آن خواهیم بود، گفت: در این اقدام ملی تمامی دستگاه‌‌‌های امداد و نجات با محوریت و مسئولیت نیروهای نظامی وارد عرصه خدمتگذاری شدند و با همکاری و همراهی مردم و کمترین میزان آسیب جانی و مالی منطقه از وجود سیلاب پاکسازی خواهد شد.

قائم مقام رئیس شورای عالی مدیریت بحران کشور افزود: حادثه تلخ و دردناک آبگرفتگی شهر آق‌‌قلا و عملیات پاکسازی این شهر از وجود سیلاب تجارب جدیدی را در مدیریت اینگونه بحران‌‌ها ایجاد کرده است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان گلستان امداد و نجات سیل مدیریت بحران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۵۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، متخصص جراحی مغز و اعصاب در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور گفت: آقایی ۴۱ ساله با شکایت افت هوشیاری به اورژانس مرکز مراجعه کرد و پس از معاینه اولیه و با توجه به شرح حال اخذ شده و اقدامات تشخیصی صورت گرفته، تشخیص خونریزی مغزی به دنبال آنوریسم مغزی داده شد که بلافاصله بیمار تحت عمل جراحی قرار گرفت.    دکتر معراج فروغی اصل با اشاره به اینکه این نوع بیماران در گذشته برای معالجه به مشهد اعزام می‌شدند، افزود: انجام عمل جراحی درمان خونریزی جزء عمل‌های پرخطر بوده و آمار مرگ و میر آن بسیار بالاست، اما این عمل جراحی در بیمارستان حکیم به طور موفقیت آمیز انجام و بیمار با وضعیت عمومی مناسب و بهبودی نسبی از بیمارستان مرخص شد.   وی تصریح کرد: به همت مسئولین بیمارستان امکانات و تجهیزات لازم برای انجام عمل‌های مشابه و مراقبت‌های ویژه از این بیماران در این مرکز مهیا شده است و همشهریان و بیماران نیازمند دیگر نیازی به مراجعه به مشهد و سایر استان‌ها ندارند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر زرند کرمان بررسی می‌شود
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر بررسی می‌شود
  • ۴۲ درصد سد‌های استان گلستان آبگیری شد
  • یک میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب سیلاب در گلستان مهار شد
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد
  • فیلمی از امدادرسانی در جاده‌های سیل زده کیانشهر
  • عملکرد بخش تعاون در کاشان موفقیت‌آمیز نبوده است
  • هزینه ۲۰ هزار میلیاردی برای پاکسازی مسیل‌ها از نخاله‌ها
  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور