Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@03:20:06 GMT

ساخت عنوان Farcry ادامه خواهد داشت

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۵۲۸۵

ساخت عنوان Farcry ادامه خواهد داشت

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سری Farcry از مطرح‌ترین عناوین سبک اکشن و جهان‌باز است که در سراسر دنیا بین گیمر‌ها محبوبیت دارد. این عنوان که توسط شرکت Ubisoft ساخته می‌شود در سال ۲۰۰۴ برای اولین بار و تنها برای پلتفرم کامپیوتر منتشر شد.

این عنوان به دلیل موفقیت چشم‌گیری که داشت توسعه‌دهندگانش را وادار کرد تا نسخه‌های بعدی این عنوان را برای کنسول‌ها نیز طراحی و منتشر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین نسخه این بازی که Farcry New Dawn نام دارد در ۱۵ فوریه ۲۰۱۹ وارد بازار شد.

هدف از ساخت عنوان Farcry New Dawn نمایش قیامت و دنیایی پساآخرالزمانی بعد از انفجار هسته‌ای در زمین بود. این بازی در ادامه قسمت قبلی سری Farcry5 ساخته شده است و شخصیت‌های اصلی قسمت قبل در این قسمت نیز جود دارد.

داستان این بازی از جایی آغاز می‌شود که شخصیت اصلی داستان دوستان نزدیکش را بر اثر انفجار اتمی از دست داده است. هدف اصلی گیمر در این عنوان یوستن به سایر بازماندگان و مبارزه با افرادی است که قصد غارت منابع باقی مانده بعد از انفجار هسته‌ای را دارند این افراد مانند قسمت قبلی Farcry خاندان شخصی به نام Father هستند که در قسمت قبلی قصد ترویج فرقه‌گرایی را در Hope County واقع در ایالت مونتانای آمریکا داشتند و به کسانی که عضو فرقه آن‌ها می‌شدند نوید بهشت می‌دادند.


در این قسمت نیز گیمر باید از خانواده Father برای رسیدن به او شروع کند و با از بین بردن خواهر و برادر‌های او بتواند به Father نزدیک شود و او را از بین ببرد. اما این قسمت از بازی نتوانست مانند قسمت قبلی بازی نظر مخاطبان را جلب کند هرچند دلیل اصلی می‌تواند استفاده از همان نقشه Farcry5 در نسخه جدیدتر این عنوان باشد. بسیاری از منتقدان بر این باورند که این عنوان بدون نتیجه‌گیری به انتها می‌رسد و علت این اتفاق ساخت عنوان دیگری در ادامه Farcry New Dawn است.

سازنده عنوان Farcry New Dawn اعلام کرد: ما قصد پایان دادن به سری Farcry و شروع سری جدیدی را داشتیم، اما با استفاده از ایده انفجارهسته‌ای می‌توانیم این مجموعه را ادامه دهیم. همچنین برخی دیگر از منتقدان باور دارند که اگر Ubisoft از شخصیت‌های قسمت‌های قبلی عنوان Farcry در قسمت بعدی این سری استفاده کند می‌تواند بیشتر از قبل موفق باشد چرا که این شخصیت‌ها در ذهن گیمر‌ها جا دارند و از خاطرشان نمی‌روند. اما با وجود نداشتن نتیجه گیری در انتهای این بازی و داشتن پایانی باز، شرکت Ubisoft توانست باری دیگر در سری Farcry موفق باشد و فروشی بالا داشته باشد.

بیشتر بخوانید: سرویس اشتراک بازی اپل به کاربران اجازه اجرای آفلاین بازی‌ها را می‌دهد

انتهای پیام/

عنوان Farcry فعلا ادامه تولید خواهد داشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری بازی رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۵۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقی که «تانیا» از پشت صحنه «نون خ» فاش کرد

آفتاب‌‌نیوز :

ساناز سماواتی، بازیگر باسابقه‌ای است که به خاطر تمریناتی که در رشته‌های مختلف ورزشی دارد از آمادگی جسمانی خوبی برخوردار است و به همین دلیل در سکانسی از مجموعه تلویزیونی نون‌خ در قالب نقش تانیا در حالی که روی ویلچر نشسته، ناگهان به حالت چرخشی جست می‌زند و بیننده را شوکه می‌کند. بخشی از گفتگوی این بازیگر را در ادامه بخوانید: 

بازخوردی که از حضور در مجموعه نون‌خ داشتم، فوق‌العاده عالی بود و مثل همیشه مردم به من لطف داشتند. شکر خدا بینندگان سریال، با این نقش ارتباط بسیار خوبی برقرار کردند، هرچند در ابتدا و با توجه به گریم سنگین نقش من در سریال، برخی مخاطبان به من خرده گرفتند که چرا چنین نقش بی‌حال و بی‌رمقی را انتخاب کرده‌ام، اما بعد از این‌که چند قسمت از سریال پخش و کاراکتر اصلی من در نون‌خ نمایان شد، همگی اذعان داشتند که نقش من در سریال عالی بوده و الان منتظرند که کاراکتر تانیا دوباره به ادامه قسمت‌های سریال بازگردد. مخاطبان دائم از من سؤال می‌کردند، حالا که تانیا با گریم جدید به ماموریت دیگری رفت، دوباره کی بازمی‌گردد و من بالبخند می‌گفتم که اجازه بدهید ببینیم نویسنده چه تصمیمی برای تانیا خواهد گرفت.

در سریال نون‌خ در عرض یک هفته، پنج حادثه برای گروه فنی رخ داد، حشره ناشناخته‌ای گریمور را نیش زد، هرچند که شکر خدا برای خود من اتفاقی نیفتاد، ولی از آنجا که اتفاق ناخواسته است، در نتیجه مباحث مطرح شده در‌خصوص بیمه و امثال آن شامل تمامی صنوف این حوزه مانند عوامل فنی، گروه صحنه و... می‌تواند نقش مهمی در عملکرد و تامین کلیه عوامل و صنوف هنری داشته باشد.

منبع: جام جم

دیگر خبرها

  • ادین ترزیچ: برای موفقیت مقابل پاری سن ژرمن، باید نمایشی بهتر نسبت به رویارویی قبلی‌مان داشته باشیم
  • اتفاقی که «تانیا» از پشت صحنه «نون خ» فاش کرد
  • نشان دادن کولبرها، «نون خ ۵» را جذاب کرد/تصمیمی برای ساخت فصل بعد وجود ندارد
  • واکنش تهیه‌کننده «نون‌خ۵» به شکایت یک خواننده/ فعلا تصمیمی بر ساخت فصل بعدی نداریم
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورای شهر تهران
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • نیویورک‌تایمز: اسرائیل از موضع قبلی خود درباره توافق با حماس کوتاه آمده است
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟