Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-03@03:48:01 GMT

جاده هراز و کندوان مسدود شد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۵۶۳۵

فرمانده پلیس راه مازندران گفت که به علت ریزش سنگ حاصل از بارش شدید باران محور هراز و کندوان در این استان از شب گذشته تاکنون مسدود است و سوادکوه تنها محور باز برای تردد به پایتخت کشور است. ناطقان: سرهنگ علیرضا قدمی افزود : ریزش سنگ محور کندوان در حوزه استحفاظی استان البرز اتفاق افتاده و در هزار نیز در محدوده سه راهی لاسم رخ داده و این 2 محور اصلی مواصلاتی مازندران به پایتخت کشور را از شب گذشته مسدود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه تا توقف بارش ها نمی توان عملیات پاکسازی را انجام داد ، گفت: رانندگانی که قصد عزیمت به تهران را دارند از محور سوادکوه در شهرستان قائمشهر استفاده کنند.
به گفته او ریزش کوه در محور هراز شب گذشته به 6 خودرو خسارت وارد کرد و منجر به زخمی شدن سه سرنشین خودرو پژو پارس نیز شد که حال عمومی خوبی دارند.
فرمانده پلیس راه مازندران گفت که در محور سوادکوه به دودانگه نیز ریزش کوه و سنگ تردد در این محور را مسدود کرده است .
وی اضافه کرد : طبق گزارش راهداران بارش بارش شدید باران و برخی مناطق برف در تمام محورهای اصلی و فرعی مازندران از غرب تا شرق ادامه دارد و در مناطق کوهستانی شاهد پدیده مه گرفتگی و همچنی لغزنده بودن جاده هستیم .
فرمانده پلیس راه مازندران تاکید کرد که 2 محور هراز و کندان تا توقف بارش ها بازگشایی نخواهند شد و مسافران و مردم در ابتدا و انتهای این 2 محور به انتظار ننشینند و از محور های جایگزین استفاده کنند.
اداره کل هواشناسی مازندران اعلام کرد که با نفوذ جریان ناپایدار به استان از روز گذشته بارش باران تا سه شنبه هفته جاری در این خطه شمال کشور ادامه دارد.
مازندران 3 هزار و 500 کیلومتر محور اصلی دارد که 600 کیلومتر آن را محورهای کوهستانی تشکیل می دهند . منبع: ایرنا برچسب ها: ریزش سنگ ، جاده هراز ، کندوان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ریزش سنگ جاده هراز کندوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۵۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در محور کندوان یکطرفه شد

سرهنگ جهان تاب رئیس پلیس راه مازندران از انسداد و یکطرفه شدن محور شمال به جنوب محور کندوان به دلیل تخلیه بار ترافیکی خبر داد.

او افزود: محور چالوس - کرج و آزادراه تهران - شمال مسیر شمال به جنوب به دلیل تخلیه بار ترافیکی تا ۱۲ شب مسدود و تردد از هراز و سوادکوه ممکن است.

سرهنگ جهان تاب درباره وضعیت ترافیک گفت: در حال حاضر مسیر جنوب به شمال محور کندوان محدوده پل زنگوله تا سیاه بیشه، هزار چم و دزدبن شاهد ترافیک سنگین هستیم.

او افزود: ترافیک در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده مشاء و حدفاصل پلور تا وانا و محدوده بایجان هم سنگین گزارش شده است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: از نظر وضعیت جوی نیز شاهد بارش پراکنده باران در برخی نواحی هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • محور کندوان دوطرفه شد/ ترافیک سنگین در هراز
  • ریزش کوه برخی مسیرهای مواصلاتی استان بوشهر را مسدود کرد
  • مسدود شدن جاده گردنه تنگ توکلی به سمت کنگان بوشهر
  • احتمال ریزش سنگ در محور‌های هراز و چالوس
  • ترافیک پر حجم در مازندران
  • تردد در محور کندوان یکطرفه شد
  • جاده کندوان یک طرفه شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • وضعیت جاده‌ها / محور کندوان یکطرفه شد
  • محور کندوان از بالای طویر مسدود می شود/ ترافیک سنگین مسیر جنوب