Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@18:23:56 GMT

پرواز روز دوشنبه تهران - سنندج لغو شد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۵۶۹۲

پرواز روز دوشنبه تهران - سنندج لغو شد

خبرگزاري آريا - سنندج - ايرنا - مدير فرودگاه هاي کردستان گفت: به دليل بارش شديد باران و برف و وجود مه غليظ، پرواز صبح دوشنبه تهران - سنندج لغو شد.

محسن سيف زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: پرواز شرکت آسمان قرار بود ساعت 6:25 صبح امروز از تهران به مقصد سنندج انجام شود که به دليل شرايط نامساعد جوي انجام نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: پرواز قشم اير نيز که روزهاي دوشنبه ساعت 12 از تهران انجام مي شد از هفته گذشته بدليل کمبود مسافر لغو شد.
مدير فرودگاه هاي کردستان يادآور شد: پروازهاي روز يکشنبه 11 فروردين شرکت هاي قشم اير و ايران اير از مقصد تهران به سنندج و بالعکس نيز بخاطر شرايط نامساعد جوي و بارندگي هاي شديد انجام نشد.
به گزارش ايرنا، سه شرکت هواپيمايي آسمان، ايران اير و قشم اير در برنامه پروازي فرودگاه سنندج فعاليت مي کنند و در طول هفته 11 پرواز رفت و برگشت در اين فرودگاه انجام مي شود.
فرودگاه سنندج که در جنوب غربي شهر سنندج و در ابتداي جاده سنندج - کرمانشاه قرار دارد، عمليات ساختمان اوليه آن در سال 1347 آغاز و در سال 1350 به عنوان تنها فرودگاه عملياتي استان کردستان شروع به کار کرد.
7355/9102
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۵۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد

در ادامه برنامه عملیاتی وارسی پروازی سامانه های ناوبری و کمک ناوبری فرودگاه های شمال شرق و شمال کشور ، بررسی دوره‎ای سامانه کمک ناوبری ILS /DME  فرودگاه بین المللی گرگان  جهت ارزیابی معیارهای استاندارد ایمنی پرواز و  اطمینان از صحت عملکرد  این سامانه با موفقیت انجام شد.  
شایان ذکر است؛  این عملیات وارسی  پروازی با تلاش و همکاری گروه متخصصین وارسی پرواز  ( فلایت چک )، متخصصان الکترونیک هواپیمایی (ATSEP) و کارشناسان کنترل ترافیک هوایی و همچنین سایر مسئولین فرودگاه بین المللی گرگان به انجام رسید.

دیگر خبرها

  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان را ببینید
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس