Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@19:52:44 GMT

چند واحد در بخش بشاریات آبیک دچار آب گرفتگی شدند

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۵۹۲۷

چند واحد در بخش بشاریات آبیک دچار آب گرفتگی شدند

قزوین - ایرنا - فرماندار شهرستان آبیک گفت: 2 واحد مسکونی و یک دامداری در روستاهای بخش بشاریات شهرستان آبیک دچار آب گرفتگی شده اند.

شهرام احمدپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نیروهای راهداری و سپاه شهرستان به همراه عوامل شهرداری خاکعلی در بشاریات حاضر شده و درحال امدادرسانی هستند.
وی اظهار داشت: خرم پشته، رضی آباد و زعفران جزو روستاهایی هستند که دچار آب گرفتگی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمدپور با بیان اینکه میزان آب گرفتگی چندان مشکل ساز نیست، اظهار داشت: نیروهای امدادی حاضر در محل به وسیله پمپ درحال تخلیه آب هستند.
این مسئول خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر وقوع سیل در این شهرستان گزارش نشده است.
هواشناسی پیش بینی کرده بود که روزهای 11 تا 13 فروردین سال جاری بارش های قابل ملاحظه ای در استان ببارد و احتمال سیلابی شدن مسیل ها را داده بود..
بشاریات یکی از بخش‌های شهرستان آبیک در استان قزوین به مرکزیت شهر خاکعلی است.
9925/6012

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي آب گرفتگي منازل آبيك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۵۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی گفت: با گزارشی مبنی بر برق گرفتگی فردی در محدوده‌ی روستای لزرجان شهر واجارگاه رودسر به پلیس ۱۱۰، نیرو‌های پلیس و عوامل امدادی به سرعت در محل حادثه حاضر شدند.

فرمانده انتظامی رودسر گفت: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد، پسری ۲۲ ساله که بر روی پُلِ روستای لَزرجان این شهرستان در حال ماهیگیری بود بر اثر برخورد ابزار فلزی ماهیگیری (لانس ماهیگیری) با کابل فشار قوی دچار برق شد و جان باخت.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با بیان اینکه جسد این جوان برای سیر مراحل قانونی به سردخانه منتقل شد و ابراز تاسف از این حادثه دلخراش ، به شهروندان تاکید کرد در انجام کار‌های خود، نکات ایمنی را به دقت رعایت کنند.

دیگر خبرها

  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • بیشترین خسارت سیل بهاری به راه‌های شهرستان خوسف
  • تمام شهرستان‌های خراسان رضوی در آماده‌باش هستند
  • فیلم| آب‌گرفتگی معابر بجنورد در پی بارش باران
  • ۴ شهرستان خراسان رضوی دچار سیلاب و آبگرفتگی شد
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • سیل بند کرخه شکست
  • بسته شدن محورهای این استان بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • بسته شدن برخی محور‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا