Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@15:36:47 GMT

محدودیت های ترافیکی بوشهر برای سیزده بدر مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۵۹۳۳

محدودیت های ترافیکی بوشهر برای سیزده بدر مشخص شد

بوشهر-ایرنا- رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: در روز 13 فروردین تردد تمامی کامیون، کامیونت ، تریلر و همچنین حمل مسافر در پشت وانت در محورهای استان بوشهر ممنوع است.

سرهنگ جابر پاپری روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: تردد موتور سیکلت در محورهای استان نیز ممنوعیت آن تا پایان طرح نوروزی است.
پاپری ادامه داد: از رانندگان انتظار است به منظور رعایت ایمنی در محورهای منتهی به تفرجگاه های استان حداکثر احتیاط را داشته و از تخلف های حادثه ساز بطور جد اجتناب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآورشد: اکنون تمامی محورهای استان بوشهر باز و تردد در آنها به راحتی در حال انجام است و محدودیت تردد شبانه در مسیر اهرم-فراشبند نیز پس از بازدید از وضعیت جاده عصر امروز اطلاع رسانی می شود.
رئیس پلیس راه استان بوشهر افزود: باتوجه به لغزنده بودن جاده، رانندگان به رعایت سرعت و فاصله طولی اهتمام داشته باشند.
وی اظهار داشت: همچنین پرهیز از تخلف های حادثه ساز ،سبقت و سرعت غیر مجاز ، تجاوز به چپ، استفاده نکردن از تلفن همراه حین رانندگی باید مورد توجه جدی رانندگان باشد.
7212/6045

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد ترافيك جاده سيزده بدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۵۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ منوچهر کریمی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پلیس راهور انتظامی شهرستان در روز ۱۹ اردیبهشت به مناسبت یادواره شهدای بازی دراز در برخی از خیابان‌های شهرستان محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد نمود.

وی افزود: بر این اساس بلوار احمد بن اسحاق (ره) محدوده پل حرم تا میدان قائم (عج) از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت تا پایان برگزاری مراسم محدودیت ترافیکی داشته و از عبور و مرور خودروها جلوگیری خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: مردم فهیم شهرستان در زمان اجرای محدودیت‌های ترافیکی با عوامل پلیس انتظامی و راهور شهرستان همکاری نموده و از پارک خودروها در مسیر راهپیمایی نیز خودداری کنند.

کد خبر 6098810

دیگر خبرها

  • آخرین خبرها از جاده‌های مازندران در پایان هفته
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در راه های مازندران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • مسافران آخر هفته بخوانند ؛ محدودیت‌ های ترافیکی جاده های شمالی
  • بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر