Web Analytics Made Easy - Statcounter

معین مهدی لموکی معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: دو هزار و ۹۰۰ سبد کالا متشکل از موادغذایی و بهداشتی تاکنون در قالب طرح ملی فرشتگان رحمت با مشارکت داوطلبان و خیران عضو هلال احمر مازندران تهیه و در میان مددجویان نیازمند توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی افزود: اقلام این سبد‌ها شامل روغن، چای، برنج، پوشاک، موادشوینده، حبوبات، کنسرو، پنیر و قند و شکر بوده که در میان زنان سرپرست خانوار، معلولان، سالمندان و خانواده زندانیان نیازمند این خطه توزیع شد.   معین مهدی لموکی ارزش ریالی سبد‌های طرح فرشتگان رحمت را که با مشارکت ۷۵۴ نفر از داوطلبان و خیرین تهیه شد، بیش از سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و تعداد افراد بهره ور نیز بیش از هفت هزار و ۶۰۰ نفر اعلام کرد.   معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران به اجرای طرح نیابت که با هدف تکریم سالمندان اشاره کرد و گفت:تاکنون در قالب این طرح بیش از ۳۷۰ خدمت ارائه شد.   وی گفت:در اجرای طرح خدمات داوطلبانه نیز تا کنون ۶۴۷ برنامه با مشارکت بیش از هزارو ۸۰۰ داوطلب در استان اجرا شد که بیش از ۱۲ هزارنفر از آن بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/آ


اجرای طرح فرشتگان رحمت در مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوروز گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۶۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش‌سوری انبار لاستیک در بلوار رحمت شرقی شیراز

هادی عیدی پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما گفت: ساعت ۱۷ عصر امروز انبار لاستیک در بلوار رحمت شرقی شیراز دچار آتش‌سوزی شد که بلافاصله امدادگران از ایستگاه‌های ۳- ۱۸- ۱۹- ۶- ۷- ۱۲ به محل حادثه اعزام شدند.

او گفت: حریق مربوط به انبار لاستیک‌های فرسوده به متراژ حدودا ۵۰۰ متر مربع پس از تلاش امدادگران آتش‌نشانی به صورت کامل توسط تیم‌های عملیاتی اطفا شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران
  • بارش رگباری و وزش شدید باد در ۱۷ استان/ آماده‌باش هلال‌احمر
  • واریزی مددجویان تحت پوشش در سال جدید چند برابر شد؟
  • واریزی مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی افزایش یافت
  • فوری | واریزی مددجویان تحت پوشش ۳ برابر شد
  • واریزی مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی ۳ برابر شد
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • پیشرفت ۶۷ درصدی احداث بزرگترین پل در شیراز
  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد
  • مهار آتش‌سوری انبار لاستیک در بلوار رحمت شرقی شیراز