Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خدری غریبوند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه اوضاع در شهرستان گتوند عادی است و هیچ سیلی رخ نداد، افزود:با توجه به پیش بینی بارندگی تا روزهای آینده و تکمیل ظرفیت سدها، و افزایش خروجی آب سدهای رودخانه کارون، این شهرستان آمادگی لازم برای سیلاب و آبگرفتگی را دارد.
وی اضافه کرد:هیچ خطری شهرستان گتوند را تهدید نمی کند، اما باید آمادگی لازم برای پیشگیری و مقابله با حوادث احتمالی را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان گتوند با بیان اینکه احتمال برگشت آب و آبگرفتگی در برخی از نقاط شهرستان وجود دارد، گفت: چند دستگاه لج کش و پمپ برای تخلیه آب از ستاد مدیریت بحران خوزستان تامین شده و آمادگی کامل برای تخلیه این آب ها را داریم.
خدری غریبوند در خصوص سیل بند ها در برخی از نقاط شهرستان گتوند بیان کرد:برخی از سیل بندهای روستاهای سیدان، کایدان و دیگر نقاط آسیب پذیر ترمیم شدند و ماشین آلات نیز در منطقه به صورت آماده باش هستند.
وی گفت: در صورت وقوع سیلاب، چند نقطه در شهرهای گتوند، جنت مکان، سماله، صالح شهر و ترکالکی و در برخی از روستاها، برای اسکان اضطراری مردم در نظر گرفته شده است.
فرماندار گتوند افزود:جاده روستاهای آب بید و چغامله در بخش مرکزی و پل رودنی در بخش عقیلی که در بارندگی ها دچار آبگرفتگی می شوند در صورت نیاز برای پیشگیری از حادثه توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای برای ساعاتی بسته می شوند.
وی ادامه داد:برای حوادث احتمالی در رودخانه کارون در گتوند تمام قایق های دولتی و شخصی به صوت آماده باش در اختیار هلال احمر قرار گرفته شده است.
فرماندار گتوند گفت:مواد غذایی به اندازه کافی ذخیره شده و اگر حادثه خاصی رخ دهد در صورت نیاز بین آسیب دیدگان توزیع می شود.
وی افزود:مردم و مسافران نوروزی با دستگاه ها همکاری لازم را داشته باشند و تا پایداری شریط از تردد و اسکان در کنار رودخانه کارون و رودخانه های فصلی خودداری کنند.
7467/ 6037
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 راهداری و حمل و نقل جاده شورای هماهنگی مدیریت بحران مدیریت بحران مواد غذایی هلال احمر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۶۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی در زارچ با ثبت کمترین خسارت

 ابوالقاسم نصیری شهردار زارچ با اشاره به بارندگی‌های اخیر اظهار داشت: با توجه به برگزاری جلسات مدیریت بحران شهرستان و تأکید فرماندار در خصوص آمادگی کامل شهرداری برای مدیریت سیلاب احتمالی، مجموعه مدیریت و کارکنان شهرداری زارچ به‌صورت ۲۴ ساعته در آمادگی کامل قرار داشتند. 

وی افزود: با توجه به تجربه‌های سال‌های گذشته، در بارندگی روز‌های اخیر که از شدت بالایی نیز برخوردار بود شهروندان زارچ کمترین مشکل را متحمل شدند. 

شهردار زارچ ادامه داد: ماشین‌آلات سنگین شهرداری زارچ در اجرای طرح سیل بند در ورودی روستای چرخاب زارچ حضور فعال و مؤثر داشتند و توانستند حجم زیادی از سیلاب را کنترل و هدایت کنند تا مشکلی برای گلخانه داران روستای چرخاب پیش نیاید.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • فعالیت امواج بارشی و وزش باد شدید از اواخر وقت امروز در آذربایجان‌غربی
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر زرند کرمان بررسی می‌شود
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در سطح استان کرمانشاه
  • مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود
  • خسارت ۸۸۳ میلیاردی سیلاب در شهرستان کلاله
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور راه مقابله با سیلاب است
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • رهبران مقاومت در غزه آماده نبرد در رفح هستند
  • بارندگی در زارچ با ثبت کمترین خسارت