Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام اکرمی با بیان اینکه موضوع اصلی در سال جدید اقتصاد است، گفت در سال جدید در شعار عمل و رفتار خود دشمن تراشی نکنیم و دشمن را تحریف نکنیم و هرکس منافع ما را می پذیرد منافع او را قبول کنیم و واقعا بنا را بر تعامل و کمک یکدیگر قرار دهیم.

حجت الاسلام «سید رضا اکرمی» در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد تحقق شعار سال 97 گفت: به نظر می رسد افراد بسیاری می توانند در مورد شعار سال 97 نظرات خود را در حوزه های مختلف ارایه دهند، سال 97 را سالی سخت و تلخ می دانم از سویی شاهد بودیم که ترامپ از برجام خارج شد و تمام کاسه کوزه های چند سال مذاکره برجام بهم ریخت در حالیکه امریکا خود را با خروج از برجام رسوا کرد و چیزی هم بدست نیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری، افزود: امریکا پس از خروج از برجام حاضر به هیچ مذاکره بین المللی نشد و شورای امنیت هم چندین قطع نامه قدیمی را بطال کرد و قطع نامه 2231 را تصویب کرد به یکباره امریکا از برجام خارج شد و اروپا را هم متزلزل کرد و جنگ روانی شدیدی علیه ایران به راه انداخت تا جایی که ما زحمات مبارزه با تورم را ناگهان از بین رفته دیدیم و گرانی عجیبی در همه چیز از نظر خدماتی، تجاری بوجود آمد و ارزش پول ملی به شدت افت کرد و ملت ایران را واقعا در فشار قرار داد .

 

مشاور عالی وزیر کشور  در امور روحانیت با بیان اینکه امریکا به دنبال تابستان داغ و انقلاب بدون 40 سال بود، تصریح کرد: امریکا به هیچ یک از توطئه های از پیش تعیین شده و نقشه های از قبل طراحی شده در 40 سالگی انقلاب نرسید و اهداف پلیدش محقق  نشد.

 

عضو جامعه روحانیت مبارز اظهار کرد: باید از تلاش مذبوحانه دشمن در سال 97 درس درستی بگیریم و ظرفیت های خود را بیشتر کنیم و نقدینگی سرگردان خود را در سرمایه گذاری مولد به کار بگیریم تا در سال 98 که با میلاد امام علی (ع) همزمان است سالی همراه با رفاه  و آسایش ، پر برکت را آغاز کنیم .

 

حجت الاسلام اکرمی ادامه داد: اصل مسئله در سال 98 مشخص است و اکنون اقتصاد مسئله اصلی کشور است اما باید تمام حوزه ها و نهادهای کشور به این موضوع توجه کنند و به کار و بهره وری، قناعت، صرفه جویی و پرهیز از اصراف به شکل ملی توجه کنیم .

 

وی ادامه داد: ما می توانیم چهره کشور را امیدوار و آبرومند کنیم و با افتخار به گذشته و امید به آینده سال جدید را آغاز کنیم و از برخی حاشیه ها بپرهیزیم.

 

حجت الاسلام اکرمی تصریح کرد: ما در طول 40 سال فهمیدیم ارتباط خود را خودمونی و خاکی کنیم و با مردم صادق و صریح حرف بزنیم و از هر گونه خودخواهی و غرور پرهیز کنیم  و به وحدت تمام اقوام و اقشار جامعه بهاء دهیم و هر جمعیتی که ایران اسلامی، اصل انقلاب، جمهوری اسلامی، ولایت فقیه و قانون اسلامی را می پذیرد با قبول این وجوه مشترک با تعاون و تعامل، تفاهم و تحمل یکدیگر در کنار یکدیگر فعالیت کنیم و به سمت آینده حرکت کنیم.

 

وی در مورد رویکرد سال جدید (سال ۹۸) گفت: نباید بهانه ای به دست دشمن بدهیم و بی خودی دشمن تراشی نکینم و  در شعار عمل و رفتار خود دشمن تراشی نکنیم و دشمن را تحریف نکنیم و هرکس حاضر است منافع ما را بپذیرد منافع او را قبول کنیم  و واقعا بنا را بر تعامل و کمک یکدیگر قرار دهیم و به دنبال عیب جویی نباشیم زیرا معصوم در جمع انسانها وجود ندارد مگر انکه خدا معرفی کند اما باید گذشت کنیم و یکدیگر را تحمل کنیم/.

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: بارندگی و سیلاب سیل خسارت سیلاب خسارت سیل مسافران نوروزی گلستان خبرگزاری شبستان ایام نوروز اصفهان سال ۹۷ سال جدید نوروز احزاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۶۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امیرعبداللهیان با نخست وزیر بورکینافاسو

وزیر امور خارجه کشورمان و کیلم دو تامبلا نخست وزیر بورکینافاسو با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، "حسین امیرعبداللهیان" وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و "کیلم دو تامبلا" نخست وزیر بورکینافاسو با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند.

پیام امیرعبداللهیان به مناسبت «روز ملی خلیج فارس»امیرعبداللهیان: روابط با آفریقا مبتنی بر احترام متقابل استتبریک امیرعبداللهیان به وزیر خارجه آفریقای جنوبی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ظریف: یکی از دلایل موافقت آمریکا با برجام، کاستن از حضور خود در منطقه بود / اعراب منطقه و اسرائیل به همین دلیل با برجام مخالف بودند؛ نمی‌خواستند شاهد کاهش حضور آمریکا در منطقه باشند / خیال می‌کنیم اگر در روندی شرکت نکنیم شکل نمی‌گیرد / در کاسپین این اشتبا
  • مانع‌تراشی بن‌گویر و اسموتریچ در موضوع تبادل اسرا
  • روایت ظریف از دلایل موافقت آمریکا و مخالفت اعراب و اسرائیل با برجام
  • ظریف: تصور نکنیم اگر FATF را نپذیرفتیم تنبیه نمی‌شویم
  • طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم
  • هاآرتص: بن‌گویر و اسموتریچ در موضوع تبادل اسرا مانع‌تراشی می‌کنند
  • پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری صلاحیت علمی دارند/ چرا سازمان ثبت اسناد و املاک بهانه‌تراشی می‌کند؟
  • مرکز البرزپژوهی در کرج راه اندازی می شود
  • دیدار امیرعبداللهیان با نخست وزیر بورکینافاسو
  • منافی:باخت به آلومینیوم را بزرگ نکنیم، در لیگ فرصت جبران هست