Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@04:10:16 GMT

صف طولانی خرید گوشت زیر بارش شدید باران + عکس

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۶۵۹۷

صف طولانی خرید گوشت زیر بارش شدید باران + عکس

رکنا: توقف توزیع گوشت قرمز تنظیم بازاری در میادین میوه‌وتره‌بار از ابتدای نوروز، باعث افزایش تراکم شهروندان در صف‌های خرید گوشت در مراکز توزیع دیگر شده است.

 با گذشت ماه‌ها از نابسامانی در بازار گوشت و مرغ و تداوم گرانی و گرانفروشی این کالای اساسی، همچنان شاهد صف‌های طولانی مردم در فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای تهیه گوشت ارزان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند روز تعطیلی پیاپی و بارش شدید باران، این تصور را القا می‌کرد که تاحدودی از شدت تراکم صف‌های خرید گوشت و مرغ کاسته شود اما گرانی گوشت از یک‌سو و توقف توزیع گوشت در میادین میوه‌وتره‌بار از سوی دیگر باعث شد، مراکزی که همچنان اقدام به توزیع گوشت می‌کنند با تعداد انبوهی از شهروندان روبه‌رو هستند.

با وجود سرمای هوای و بارش شدید باران، تعداد زیادی از شهروندان پیش از ساعت 5 صبح به این مرکز خرید آمده بودند و از وضعیت نابسامان توزیع و گرانی و عدم نظارت بر قیمت گوشت از سوی دولت به شدت گلایه‌مند بودند.

در حالی که حمید ورناصری مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام، روز 21 اسفند سال گذشته گفته بود به قدری گوشت و مرغ وارد می‌کنیم که قیمت‌ این دو کالا ارزان شود که در حال حاضر نه‌تنها با ثبات و ارزانی قیمت گوشت و مرغ روبه‌رو نیستیم بلکه قیمت مرغ در روزهای گذشته در سایه بی‌توجهی نهادهای نظارتی به مرز 20 هزار تومان و گوشت قرمز به حدود 150 هزار تومان هم رسیده است و مردم برای خرید گوشت چرخ‌کرده نیز تاحدود 120 هزار تومان برای هر کیلو مجبور به پرداخت پول هستند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: گوشت گوشت قرمز عکس بارش شدید باران خرید عکس سیل فیلم شهرستان رودخانه مادر مردم جوان زمین افغانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۶۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در برخی نقاط فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، کارشناس هواشناسی برای فردا در برخی نقاط بارش‌های رگباری را پیش بینی و اعلام کرده سامانه بارشی جدید از چهارشنبه وارد استان می‌شود و فعالیت آن تا اواخر روز پنجشنبه در بیشتر نقاط فارس ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جاری شدن سیل در شهر مدینه عربستان
  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • بارش باران در برخی نقاط فارس
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان
  • بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه
  • آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران (فیلم)
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • بارش باران در ۵ استان کشور طی امروز / سامانه بارشی قوت می‌گیرد
  • تصاویر سرریز شدن سد بر اثر شدت باران در خراسان