Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-30@14:16:30 GMT

تنها نکته افتضاح پرسپولیس در دربی!

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۶۷۳۷

کارشناس فوتبال ایران گفت: ماریو بودیمیر تنها نکته افتضاح پرسپولیس است.

به گزارش جنوب نیوز، بهزاد داداش زاده در خصوص پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال تهران در دربی هشتاد و نهم پایتخت گفت: بازی متفاوتی را با توجه به شرایط استقلال و پرسپولیس در جدول رقابت‌های لیگ برتر دیدیم. پرسپولیس خیلی خوب توانست بازی را کنترل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار دیروز در نیمه اول فوق‌العاده زیبا بود. هر بازیکنی توپ را لو می‌داد دو بازیکن حریف برای دریافت توپ سمتش می‌رفتند.

وی که سابقه عضویت در استقلال و پرسپولیس را دارد افزود: استقلال در ۱۵ دقیقه ابتدایی رویایی بود اما تجربه بازیکنان پرسپولیس نسبت به استقلال باعث شد تا آنها نبض بازی را در اختیار بگیرند و پیروز شوند.

داداش زاده با اشاره به نقش مؤثر هافبک‌ها در بازی بزرگ پایتخت تصریح کرد: هافبک‌های هر دو تیم تلاش داشتند مالکیت توپ را در اختیار بگیرند اما پرسپولیس با توجه به حضور سروش رفیعی خیلی خوب توانست این کار را به نفع خود انجام دهد. پاتوسی بازیکن بدون نقصی است که در ترکیب استقلال بازی می‌کند اما پرسپولیسی‌ها نگذاشتند توپ‌های زیادی به او برسد.

وی درباره گلی که استقلال دریافت کرد نیز صحبت کرد و تاکید داشت: خط دفاع استقلال ضعیف‌تر از خط دفاعی پرسپولیس است. معمولاً توپ‌هایی که به محوطه شش قدم می‌رسد برای دروازه‌بان است اما من نمی‌دانم چرا رحمتی با کوله باری از تجربه باز هم بیرون نیامد تا استقلال گل بخورد.

داداش زاده ادامه داد: پرسپولیس با انگیزه و شناخت دقیق از استقلال به برد رسید. هافبک‌های پرسپولیس در فرم ایده آل خود هستند و می‌توانند کمبودهای مهاجمان خود را برطرف کنند.

کارشناس فوتبال ایران درباره اعتراضاتی که به اشکان خورشیدی داور بازی می‌شد نیز واکنش نشان داد و تصریح کرد: نکته تاریکی که در بازی دیروز دیده می‌شد عدم صداقت بازیکنان است. اگر خطا می‌کنید شجاعت داشته باشید و به داور فشار نیاورید. داور بازی خیلی خوب توانست عمل کند. او بازی را کاملاً از تنش در آورد و موفق شد خیلی خوب توانایی‌هایش را نشان دهد.

وی درباره پنالتی چیپ فرشید اسماعیلی که به بیرون رفت یادآور شد: معمولاً علی پروین در زمان مربیگری‌اش می‌گفت کسی که پنالتی را برای تیمش به دست می‌آورد نباید پشت ضربه پنالتی بایستد. فرشید اسماعیلی زحمات استقلال را بر باد داد. البته اگر این توپ گل هم می‌شد پرسپولیس باز می‌توانست گل بزند. این تیم فراتر از آسیاست.

داداش زاده در پایان با انتقاد شدید از مهاجم خارجی پرسپولیس افزود: ماریو بودیمیر تنها نکته افتضاح پرسپولیس است. من نمی‌دانم چرا برانکو او را بازی می‌دهد. توانایی‌اش حداقل است. وقتی سیامک نعمتی وارد زمین شد تأثیرگذاری بیشتری نسبت به بودیمیر داشت. امیدوارم برانکو پی به اشتباهش ببرد و او را دیگر بازی ندهد.

منبع: مهر

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۶۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم

آفتاب‌‌نیوز :

آبی‌ها چهارشنبه شب در تبریز میهمان تراکتور هستند و این در حالی است که سیدحسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان استقلال به دلیل محرومیت در این بازی غایب خواهد بود. در غیاب او وظیفه حفاظت از دروازه آبی‌ها به محمد رضا خالدآبادی محول خواهد شد.

با وجود اینکه استقلال در این بازی حسین حسینی را در ترکیب ندارد، می‌خواهد با محمدرضا خالدآبادی با یک تیر دو نشان بزند. اینکه با گل نخوردن علاوه بر کسب سه امتیاز این دیدار عنوان بهترین خط دفاعی را یک بار دیگر از آن خود کند. اگر دروازه استقلال در این بازی بسته بماند و دروازه تیم پرسپولیس در مصاف با سپاهان باز شود استقلال یک بار دیگر عنوان بهترین خط دفاعی را از آن خود خواهد کرد. البته آبی‌ها برای برنده شدن علاوه بر بسته نگه داشتن دروازه باید گل بزنند و از سویی در صورتی که دروازه تیم پرسپولیس در مصاف با سپاهان یک بار دیگر باز شود، استقلال و پرسپولیس در تعداد گل‌های خورده مساوی می‌شوند و هر دو عنوان بهترین خط دفاعی لیگ برتر را مشترکا در اختیار خواهند گرفت.

تا به اینجای کار بهترین تیم در فاز دفاعی پرسپولیس است که ۱۳ بار دروازه‌اش باز شده است و استقلال یک گل نسبت به رقیب دیرینه بیشتر دریافت کرده است. البته اگر دروازه تیم استقلال در بازی با شمس آذر بعد از برتری ۳-۰ دوبار باز نمی‌شد، هم چنان این عنوان در اختیار آبی‌ها بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • افتضاح مجموعه شهرداری؛ مالک جدید سرخ‌ها نماد ایرانی را هم نمی‌شناسد؟ | تصویر