Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@21:42:39 GMT

دستور تخلیه ۳ روستا در شهرستان لردگان صادر شد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۶۹۹۰

دستور تخلیه ۳ روستا در شهرستان لردگان صادر شد

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، برهان حسین پور آقایی فرماندار لردگان اظهار داشت: به دلیل تکمیل ظرفیت و بالا آمدن آب سد گنج و همچنین افزایش خطر شکسته شدن و یا سرریز این سد، دستور تخلیه واحد‌های مسکونی ۳ روستا در این شهرستان صادر شد.

وی گفت: ساکنان روستا‌های گنج، شهریار و چهارده در پایین دست سد باید منازل خود را تخلیه و به مکان‌های امن منتقل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین پور افزود: همچنین ساکنان ۸ روستا و شهر که در حاشیه و مسیر این سد تا فاصله یکصد متری قرار دارند، در معرض آسیب هستند و باید نسبت به تخلیه منازل اقدام کنند.

وی ادامه داد: با سرریز شدن و یا شکسته شدن سد، احتمال وجود خسارت به روستا‌های پایین دست از جمله روستای گنج، امیران، بابااحمدی، میلان، شهریار، چهارده و شهر مالخلیفه زیاد است.

حسین پور از مردم خواست به هشدار‌ها و اخطار‌های ستاد بحران توجه کنند.

وی همچنین از آمادگی مدارس، مساجد و ورزشگاه‌های این منطقه برای اسکان ساکنان خبر داد و گفت: در صورت نیاز کمپ جمعیت هلال احمر نیز آمادگی اسکان سیل زدگان را دارد.

حسین پور افزود: اکثر زمین‌های کشاورزی شهرستان نیز به زیر آب رفته است.

انتهای پیام/خ موج جدید بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۶۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام

فرزاد شریفی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام اظهار کرد: مجوز ایجاد پنج کارگاه صنایع‌دستی در رشته‌های نقاشی سفال زیر لعابدار، حصیربافی، زیورآلات سنتی، نقاشی سفال و خراطی چوب برای فعالیت صنعتگران علاقه‌مند به این رشته‌ها در شهرستان آبدانان صادر شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام با بیان اینکه هم‌اکنون ۳۱ کارگاه صنایع‌دستی در رشته‌های مختلف در این شهرستان فعالیت دارند، عنوان کرد: مجوز تأسیس کارگاهی مجوزی است که برای راه‌اندازی و ایجاد ظرفیت‌های جدید تولید، اشتغال، توسعه و تکمیل ظرفیت‌های موجود در یک رشته مصوب صنایع‌دستی صادر می‌شود و بیانگر پیش‌بینی ظرفیت و نوع تولید محصولات است.

وی تصریح کرد: صنایع‌دستی جزو مشاغلی است که از مزایای آن می‌توان تجهیزات ارزان، سهولت دسترسی، بازار فروش و آموزش سریع آن را نام برد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام
  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان
  • جلسه شورای اداری باشت با دستور کار اجلاسیه شهدای این شهرستان
  • آمریکا: پوتین دستور مرگ الکسی ناوالنی را صادر نکرده
  • سند ۱۱۰ هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد
  • تخلیه فضولات حیوانی رودخانه روستای همای علیا را آلوده کرد + فیلم و تصاویر
  • درخواست احداث پل عابر در روستا
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس