Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@11:16:49 GMT

راه قهرمانی آبی ها؛ ۶ برد سرنوشت‌ساز

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۷۱۸۱

راه قهرمانی آبی ها؛ ۶ برد سرنوشت‌ساز

استقلال برای قهرمانی در لیگ هجدهم به ۶ برد در بازی های آینده احتیاج دارد؛ کاری سخت که به نوعی طلسم شکنی نیز به حساب می‌آید.

به گزارش ورزش سه، آبی پوشان پایتخت که در نیم فصل دوم عملکرد بسیار خوبی داشتند، در مقابل یک مدعی دیگر ناکام ماندند تا سپاهان، تنها قربانی آبی ها از بین بیگ فایو فوتبال ایران باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا آن ها در فاصله ۷ هفته تا پایان، ۴۳ امتیازی هستند و حداقل ۱۷ امتیازی برای 60 امتیازی شدن می خواهد تا شانس خود برای قهرمانی را زنده نگه دارد؛ یعنی ۶ برد!

 

در ۷ بازی انتهایی لیگ، استقلال ۴ بازی در آزادی دارد که همگی با حریفان متوسط هستند. سایپا، ماشین سازی، سپیدرود و استقلال خوزستان تیم هایی هستند که شاگردان وینفرد شفر روی ۱۲ امتیاز آن ها حساب باز کرده اند.

 

سه دیدار خارج از خانه اما دیدارهای دشواری به حساب می‌آیند. تقابل با صنعت نفت در ابادان، جدال با سپاهان در نقش جهان و تقابل با پدیده در امام رضا، بازی هایی هستند که استقلال باید در ۲ تا برنده شود یا این که در یکی برنده باشد و از دو بازی دیگر مساوی بگیرد.

 

این فرمول قهرمانی تیم استقلال در لیگ هجدهم است که باید دید شاگردان شفر می‌توانند به آن برسند یا خیر؟

 

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۷۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال در مهم‌ترین بازی خود از ۶ فینال باقی مانده تا قهرمانی در لیگ بیست و سوم، به مصاف تراکتور تبریز می‌رود.

شاگردان جواد نکونام که برای حفظ صدر جدول به پیروزی در این مسابقه احتیاج مبرم دارند، در حالی با تیم تراکتور مسابقه می‌دهند که حضور حمید مطهری روی نیمکت این تیم تراکتوری‌ها را به رقیبی تقریباً ناشناخته بدل می‌کند.

بر همین اساس، احتمالاً ترفند جواد نکونام برای در امان ماندن از غافلگیری، استفاده از قدرت حفظ توپ هافبک‌ها و ارائه یک بازی مالکانه و فوتبال رو به جلو خواهد بود. رویکردی که بدون شک مهمترین عنصر اعمال آن، آرش رضاوند است.

هافبک طراح و بازی ساز استقلال که در طول این فصل نقشی پررنگ در شکل دهی به حملات زهردار استقلال داشته و همواره با پاس‌های کلیدی خود از مورد توجه‌ترین ستاره‌های استقلال بوده است.

رضاوند که در قهرمانی دو فصل گذشته استقلال سهمی به اندازه نیم فصل داشته و در نیم فصل دوم در فولاد زیر نظر سرمربی کنونی آبی‌ها بازی کرده، امیدوار است در این فصل طلسم جام نیاوردن با استقلال را شکسته و برای اولین بار با این تیم قهرمان فوتبال ایران شود.

اتفاقی که بدون شک یکی از شاه کلیدهای وقوع آن، پیروزی در تبریز با درخشش احتمالی همین بازیکن خواهد بود. باید دید که آبی‌ها و رضاوند تا چه میزان در تحقق این مهم، موفق عمل خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • استقلال سرنوشت قهرمانی و سقوط را مشخص می‌کند!
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند