Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

حسن‌ آذرنیادرباره پیروزی 3 بر صفر تیم تراکتورسازی تبریز مقابل استقلال خوزستان در هفته بیست‌و‌سوم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: ما تمرینات‌مان را از روز سوم فروردین‌ماه آغاز کردیم و خدا را شکر وحدت تاکتیکی و صمیمیت خیلی خوبی هم در تیم‌مان حاکم شده است. با اینکه در نیم‌فصل دوم همه بازی‌ها سخت است اما خوشبختانه در بازی با استقلال خوزستان با اینکه بی‌نقص نبودیم،‌ اما با یک عملکرد خوب به پیروزی رسیدیم و در جمع مدعیان ماندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در هر صورت شرایط تیم‌ ما بسیار خوب است و با حمایت‌های محمدرضا زنوزی (مالک تراکتورسازی) از هر بابت وضعیت مطلوبی داریم. تمرین ریکاوری‌مان بعد از بازی با استقلال خوزستان را هم انجام دادیم و الان نیز این بازی را فراموش کرده و به فکر بازی با صنعت نفت آبادان هستیم. 

وی در مورد غیبت دوباره لی هری اروین تصریح کرد: اروین هم متأسفانه دوباره غیبت کرده است. این بازیکن بعد از غیبت قبلی خود دچار اضافه وزن شده بود و کادرفنی نظر مثبتی روی او نداشت. الان هم دوباره غیبت کرده است و کمیته انضباطی و مدیران تراکتورسازی در مورد او تصمیم‌گیری خواهد کرد.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی همچنین در خصوص تأخیر چند روزه استوکس برای بازگشت به تمرینات گفت: بله این بازیکن هم با چند روز تأخیر به ایران آمد، اما در قرارداد این بازیکنان همه چیز ذکر شده و باشگاه مطابق قرارداد با بازیکن رفتار خواهد کرد. در بازی با استقلال خوزستان هم دیدید که لیکنز به همین دلیل از استوکس استفاده نکرد و انصاری را جایگزین او کرد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تراکتورسازی تبریز استقلال لیگ برتر فوتبال شکر بازی صنعت نفت وزن کمیته انضباطی فوتبال ایران تراکتورسازی تبریز سرپرست تیم صنعت نفت آبادان فوتبال ایران کمیته انضباطی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۷۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرادمند زمین و هوای استقلال را بست!

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور به دنبال جبران شکست‌های قبلی مقابل استقلال بود و نمی‌خواست در ورزشگاه خانگی امتیازی به آبی‌ها بدهد، اما نمایش مطمئن خط دفاعی مطمئن صدرنشین لیگ برتر با حضور مرادمند، روزبه چشمی و ایمان سلیمی کاری کرد تا راه نفوذ به سمت دروازه بسته بماند و ضربه زیادی به سمت چارچوب نرود.

محمدحسین مرادمند که در دیدارهای گذشته استقلال هم مطمئن و پرتلاش کار کرده بود، در جدال با تراکتور عملکرد دفاعی درخشانی داشت و بازی موثر او نگذاشت ستاره‌های قرمزپوش کاری از پیش ببرند تا بسته ماندن دروازه تیمش و کسب یک امتیاز منجر به ادامه صدرنشینی آبی‌ها در یک رقابت سخت شود.

مرادمند در همان نیمه اول بازی هم نزدیک بود یک اخراجی از تراکتوری‌ها بگیرد که این اتفاق نیفتاد ولی با این حال، عملکرد این مدافع ویژه‌تر از همه آبی‌پوشان در این مسابقه دشوار بود که توانستند صدرنشینی را حفظ کنند.

این مدافع که قبل از مصدومیت آرمین سهرابیان دور از ترکیب بود، با عملکردش حالا شرایط بازگشت این بازیکن آسیب دیده به جمع نفرات اصلی را سخت‌تر از قبل کرده و بعید نیست دوباره در کنار چشمی و سلیمی در بازی بعدی برابر ذوب‌آهن دیده شود.

دیگر خبرها

  • مرادمند زمین و هوای استقلال را بست!
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز
  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!
  • آژیر خطر به صدا در آمد: خوزستان روی گسل سقوط!
  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • غیبت ترسوها در تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • تارتار: انصافا حق‌مان برد بود
  • جواد نکونام: باد روی عملکرد ما تاثیر گذاشت؛ مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • نویدکیا: نبردن در خانه برای ما اذیت‌کننده است