Web Analytics Made Easy - Statcounter

 علی جلالی شهردار گیان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، گفت: اگر نیرو‌های بسیجی و امدادگر و کمک مردم نبود با شرایط بحرانی تری مواجه بودیم به همین خاطر سراب گیان را دو روز است که بسته ایم و از مسافران نوروزی خواهش می‌کنیم به خاطر حفظ جانشان به این مکان تفریحی و توریستی مراجعه نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ۳۰ نیروی بسیجی پایگاه فتح گیان و ۲۰ نیروی امدادگر و مردمی دو روز است که به مردم امداد رسانی می‌کنند و جان یک نفر را نیز از سیلاب و خطر غرق شدن نجات دادند.

جلالی افزود: گیان اصلا شرایط مناسبی ندارد و بارش برف حدود ۴۰سانتیمتری داخل شهر و بیش از یک متر در کوه‌های اطراف تمامی منازل قدیمی را با تخریب تهدید می‌کند و از دیروز تا الان چندین خانه تخریب شده است.

وی بیان کرد: پوشش آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت نیز خیلی ضعیف است و نقاط کور بسیاری وجود دارد همچنین برق قسمت‌های از شهر گیان همچنان قطع است.

شهردار گیان اظهار داشت: این شرایط آب و هوایی برای گیان و نهاوند در ۵۰ سال اخیر با این حجم خسارت کم سابقه بوده است و ارتباط ما با روستا‌های اطراف قطع می‌باشد و در صورت بارندگی باران قسمت‌هایی از شهر زیر آب می‌رود.

جلالی گفت: در صورت ادامه بارش دستور تخلیه کلیه خانه‌های قدیمی را صادر می‌کنیم وی از نیرو‌های بسیجی و سپاهی امدادگر به خاطر در کنار مردم بودن تشکر ویژه کرد.

انتهای پیام/

بسته شدن سراب گیان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برف و کولاک حوادث طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۷۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل جلالی در هفته‌های گذشته یکی از بهترین بازیکن استقلال بوده که با فرم ایده آلی که داشته و تاثیرگذاری در گل‌های این تیم نقش ویژه‌ای در پیروزی‌های اخیر و ادامه صدرنشینی داشته است.

جلالی در 5 بازی اخیر 4 پاس گل ارسال کرده و با حضور مداوم در حملات و کم اشتباه بودن در خط دفاعی توانسته خیال نکونام را از سمت چپ این تیم راحت کند و نکونام از توانایی‌های این بازیکن در تاکتیک تیمی استفاده کند.

در جریان تمرین استقلال ابوالفضل جلالی با انگیزه خاصی حضور پیدا کرده بود و پرتلاش، جسور و مانند یک مسابقه جدی به تمرین می‌پرداخت و این موضوع در بقیه بازیکنان استقلال هم دیده می‌شد و همین باعث شده بود تا جدیت خاصی در روند تمرین تاکتیکی این تیم ایجاد شود و نکونام در کنار شاگردانش به تمرین می‌پرداخت و در صحنه‌ای ابوالفضل جلالی روی زمین افتاده بود و نکونام با بلند کردن این بازیکن صحنه جالبی را رقم زد.

جواد نکونام با حمایت از بازیکنانش به محبوبیت خاصی در بین بازیکنان این تیم دست پیدا کرد و با تصویری که در تمرین این تیم ثبت شد استعاره جالبی از نیاز استقلال و نکونام در هفته‌های پایانی به این چپ پای استقلال بود، نکونام با توجه به سیستم 2-5-3 ای که به میدان می‌رود به بازیکنان کناری آماده و سرحال نیاز دارد تا روند هجومی آنها سر و شکل بگیرد و او در استقلال حردانی و جلالی آماده را در اختیار دارد، او خوش‌شانس است که در هفته‌های پایانی دو بازیکن کلیدی‌ تیمش در بهترین فرم قرار دارند.

جلالی با 9 پاس گل در صدر گلسازترین بازیکنان لیگ قرار دارد و در بازی با ذوب آهن به دنبال دو رقمی کردن پاس گل‌های خود خواهد بود.

دیگر خبرها

  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • کوشک جلالی با «آرت» به تماشاخانه ایرانشهر می‌آید
  • نور آفتاب و انجماد، بطری های یکبار مصرف را تخریب نمی‌کند
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • اطمینان خاطر فعالان اقتصادی با ابزار‌های موثر بانک مرکزی
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • فوران چشمه فصلی سراب کلان بعد از بارش ‌های اخیر + فیلم
  • بلاتکلیفی مسکن مهر ۲۸۵ واحدی گیان نهاوند
  • جاری شدن چشمه آب در دل سنگ های سراب دره شهر
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد