Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@16:39:31 GMT

حضور کشتی گیران در کنار مردم سیل زده گلستان و مازندران

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۷۷۱۱

حضور کشتی گیران در کنار مردم سیل زده گلستان و مازندران

تهران- ایرنا- کشتی گیران از آغاز جاری شدن سیل در نقاط مختلف تاکنون با حضور در مناطق سیل زده استان های گلستان و مازندران به کمک مردم این مناطق شتافته اند.

به گزارش ایرنا از فدراسیون کشتی، جمعی از کشتی گیران از جمله عیسی مومنی، موسی مومنی، علی اصغر بذری، سعید ریاحی، جابر صادق زاده، عزت الهط اکبری، عباس طحان، مصطفی حسین خانی، پرویز هادی، کمیل قاسمی، مسعود اسماعیل پور، امیر توکلیان، مصطفی علیزاده و خانم سودابه مختاری (مسئول واحد برنامه ریزی فدراسیون و بومی استان گلستان) به یاری سیل زدگان شتافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برخی از خانواده کشتی به طور حضوری از ابتدای سیل در مناطق آسیب دیده حضور دارند و برخی دیگر نیز در جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی برای سیل زدگان همکاری کرده اند.
از روز اول فروردین ماه و به دلیل افزایش ناگهانی ریزش باران و بالا آمدن آب رودخانه ها، سیل در چندین استان کشور باعث فوت بیش از 40 نفر شده و خسارات فراوانی را وارد کرده است.
ورزشی**9129*1834

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كشتي سيل فدراسيون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۷۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سرهنگ سارانی فرمانده‌سپاه چابهار گفت:با تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر خدمات رسانی‌به سیل زدگان جنوب سیستان‌و‌بلوچستان، ارسال کمک‌های امدادی سپاه به سیل زدگان همچنان با قوت‌ مثل روز‌های اول سیل ادامه دارد.
وی گفت: امروز با همت نیروی زمینی سپاه پاسداران  ۷۰۰‌ کیسه آرد و‌ ۳۰ تانکر آب شرب بین در بین روستا‌ییان بخش مرکزی چابهار، بخش پلان و‌بخش پیرسهراب، که در سیل دچار خسارت شده اند توزیع شد و روز‌های آینده کمک‌های بیشتری به مناطق سیل زده ارسال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • حضور مالک جدید باشگاه استقلال در فدراسیون کشتی
  • تقدیر از نمایندگان کشتی تهران در المپیک پاریس
  • سیل‌زدگان بلوچستان در معرض خطر بیماری مالاریا
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • مالک استقلال در خانه کشتی رویت شد (عکس)
  • کشت برنج در ۶۷ هزار هکتار از شالیزار‌های مازندران
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • (تصاویر) تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان