Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@22:44:09 GMT

پلیس فتا با شایعه سازان وقوع سیل در کردستان برخورد می کند

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۷۸۰۰

پلیس فتا با شایعه سازان وقوع سیل در کردستان برخورد می کند

سنندج - ایرنا - رئیس پلیس فتا کردستان گفت: پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات در این استان با شایعه سازان در خصوص وقوع سیل در فضای مجازی با قاطعیت برخورد می کند.

سرهنگ مهدی دانش پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شایعات زیادی در خصوص وقوع سیل ویرانگر در استان در فضای مجازی دریافت کردیم که با متخلفان بشدت برخورد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: پلیس فتا کسانی را که با شایعه پراکنی در فضای مجازی و با انتشار اخبار کذب اقدام به ایجاد رعب و وحشت در میان مردم می کنند، مورد مواخذه قرار می دهد.
سرهنگ دانش پور افزود: پلیس فتا متخلفان و شایعه سازان در فضای مجازی را با قدرت رصد کرده و ضمن شناسایی، آنان را تحویل مراجع قضایی می دهد.
وی خواستار بی توجهی مردم به شایعات افراد غیر مسئول در فضای مجازی و سایت های مختلف شد و گفت: مردم اخبار مربوط به وضعیت جوی را از رسانه ملی و خبرگزاری های رسمی دنبال کنند.
به گزارش ایرنا، طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان سامانه بارشی فعال از عصر شنبه وارد استان شد و در اثر فعالیت این موج بطور میانگین شاهد 40 تا 60 میلی متر بارندگی خواهیم بود.
این سامانه پرقدرت، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد را در پی خواهد داشت و احتمال آبگرفتگی معابر، وقوع سیلاب و طغیان رودخانه ها زیاد است.
7355/9102

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پليس فتا شايعه سازان فضاي مجازي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۷۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس

سرهنگ محسن سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در پی کسب خبری مبنی بر هتک حرمت و حیثیت از سوی یک صفحه اینستاگرامی با انتشار تصاویر کاندیدا‌ها و تمسخر آنان و انتشار اخباری تحت عنوان افشاگری بر علیه برخی افراد ومسئولان با هدف تشویش اذهان عمومی در زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ سلیمانی گفت: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و سپس روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد
  • دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس
  • تشکیل کمیته امنیت روانی برای برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی
  • بازداشت فرد متخلف در تبلیغ یک آرایشگاه زنانه
  • ترویج کودک همسری در اینستاگرام برای تبلیغ آرایشگاه زنانه
  • بازداشت مروج کودک‌همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام
  • بازداشت مروج کودک‌همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه دراینستاگرام
  • اتمام حجت دادستان کرمان با شایعه‌سازان در فضای مجازی
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی