Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@17:05:11 GMT

نجات ۴ نفر از محبوسان آوار ریزش کوه در فرحزاد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۷۸۲۵

نجات ۴ نفر از محبوسان آوار ریزش کوه در فرحزاد

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال ملکی ظهر دوشنبه با اعلام خبر حادثه ریزش کوه در دره فرحزاد در جمع خبرنگاران حاضر در محل حادثه اظهار داشت: این حادثه ساعت ۱۱ و ۴۶ دقیقه حادثه ریزش بخشی از کوه در فرحزاد خیابان آبشار به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله ۳ ایستگاه به محل حادثه اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی در ادامه با اشاره به اینکه اولین ایستگاه در مدت ۴ دقیقه در محل حاضر شدند گفت: مأموران مشاهده کردند که محل حادثه یک ملک متروکه و مخروبه است و به گفته اهالی این ملک محل تجمع افراد آواره بوده است و پیش از رسیدن آتش نشان‌ها ۲ نفر از محل خارج شده و وضعیت جسمی خوبی داشتند.

وی با اشاره به اینکه اعلام شده بود که ۲ نفر دیگر هنوز در زیر اوار قرار دارند و محبوس شده بودند افزود: اتش نشانان در چند نقطه به طور همزمان مشغول بررسی و آواربرداری و خاکبرداری شده و در دقایق اولیه موفق شدند که یک نفر دیگر را نیز به طور کاملاً سالم از آوار خارج کنند و نفر چهارم نیز در دقایق بعدی پیدا شد اما چون بخش‌هایی از بدن فرد چهارم زیر آوار مانده بود آتش نشانان در حال رها سازی این فرد هستند و تا زمانی که خارج نشود به طور قطعی نمی‌توان وضعیت جسمانی وی را اعلام کرد.

کد خبر 4579745

منبع: مهر

کلیدواژه: ملکی سخنگوی آتش نشانی محله فرحزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۷۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت

به گزارش ایلنا، قاسم غریب‌آبادی گفت: این حادثه عصر سه‌شنبه رخ داد و پس از اطلاع از آن دو گروه از نیروهای امدادی پایگاه «تنگراه» با دو دستگاه خودرو ست نجات به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: نیروهای امدادی پس از انتقال متوفی به مکان مناسب، جسد این جوان ۲۹ ساله را تحویل عوامل انتظامی دادند.

آبشار لوه از جاذبه‌های شهرستان ۷۰ هزار نفری گالیکش در نزدیکی پارک ملی گلستان قرار دارد است و هر از چند گاه به سبب رعایت نکردن اصول ایمنی توسط گردشگران و بازدید کنندگان حوادث مشابه در آن روی می‌دهد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مرگ مرد جوان در حادثه سقوط از مخمل‌کوه خرم‌آباد سقوط پسر ۱۸ ساله از ساختمان نگارستان شهرداری شاهین شهر نجات یک گردشگر از ارتفاعات پیرجد لرستان توسط تیم واکنش سریع

دیگر خبرها

  • نجات فرد سقوط کرده از ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه
  • ۲۴کشته در اثر ریزش بزرگراه
  • ریزش مرگبار بزرگراه در چین با ۳۶ کشته
  • ریزش بزرگراهی در چین ۱۹ کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • ۱۹ کشته در حادثه ریزش یک بزرگراه در جنوب چین
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • بیانیه مهم ارتش یمن درباره عملیات نظامی امروز تا دقایق دیگر
  • بیانیه مهم ارتش یمن درباره حمله امروز به یک کشتی تا دقایق دیگر