Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@11:44:38 GMT

هیچ مشکل خاص امنیتی و انتظامی تا این لحظه گزارش نشده است

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۷۸۶۳

هیچ مشکل خاص امنیتی و انتظامی تا این لحظه گزارش نشده است

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین اشتری در حاشیه بازدید میدانی از منطقه سیل زده شهرستان آق قلا، ضمن تسلیت شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع) در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: خوشبختانه همکاری بسیار مطلوب مردم با مسئولان، نیروهای مسلح، نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های حاضر در مناطق سیل زده موجب شد، مشکل خاص امنیتی و انتظامی تا این لحظه گزارش نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به دستورات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح مبنی بر کمک رسانی به مردم مناطق سیل زده اشاره و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش، بسیج و… برای کمک به مردم این مناطق با بهره‌گیری حداکثری از تمام توان و امکانات مهندسی، لجستیکی، توزیع مواد غذایی و دارویی به منظور تأمین نظم و امنیت منطقه، بازگشت شرایط به حالت عادی، و کمک و امدادرسانی به هموطنان آسیب‌دیده از سیل وارد عمل شد.

فرمانده ناجا به اعزام نیروهای کمکی از سایر استان‌ها برای تأمین نظم و امنیت و کمک رسانی به مردم این مناطق اشاره و بیان کرد: دریابانی استان گلستان با بهره گیری از امکانات خود نظیر قایق موتوری در حال انتقال و جابجایی مردم در منطقه است.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور ادامه داد: در گفت و گو با تعداد زیادی از مردم منطقه شاهد رضایت مندی آنان از عملکرد کلیه دستگاه‌های حاضر در صحنه بودیم و تنها دغدغه این عزیزان، خروج آب از منازل و شهرشان و نیز بازگشت شرایط به حالت عادی بود که خوشبختانه تمام توان خود را برای انجام این مهم به کار بسته اند.

سردار اشتری با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی تا پایان این مأموریت مهم در کنار مردم مناطق سیل زده است، خاطرنشان کرد: جا دارد، از همکاری خوب مردم این مناطق با مسئولان، نیروهای مسلح و همه کسانی که در رفع این مشکل تلاش می‌کنند، تشکر و قدردانی کنم.

کد خبر 4579749

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار حسین اشتری سیل امنیت اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۷۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند

دریافت 222 MB

فیلم: عصمت اسماعیلی

کد خبر 6096723

دیگر خبرها

  • آخرین آپدیت امنیتی ویندوز ممکن است VPN را مختل کند
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمن
  • جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
  • بازداشت جاسوس‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند