Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-01@09:40:47 GMT

حاجی عبداللهی: فقط بازی‌های استقلال را می‌بینم

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۷۸۶۵

به گزارش پارس نیوز، مجری و صداپیشه تلویزیون می گوید: بازی‌های لیگ را خیلی دنبال نمی‌کنم مگر زمانیکه استقلال بازی داشته باشد.

خیلی‌ها که با هومن حاجی‌عبداللهی پیش از این به عنوان مجری و صداپیشه آشنا بودند در سریال پایتخت نقش‌آفرینی متفاوت و جذابی را از او دیدند و رحمت شاسی در مدت زمانی کوتاه به یکی از شخصیت‌های محبوب این سریال پرطرفدار تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به بهانه سال جدید با این چهره محبوب، گپی فوتبالی زدیم.

یک بازی ملی را هم از دست نمی‌دهم

واقعا بازی‌های تیم ملی برایم مهم است و سعی می‌کنم حتی یکی از بازی‌ها را هم از دست ندهم و همه‌شان را تماشا کنم و حرص می خورم مگر اینکه سر کار باشم و به فراخور حال حرفه‌ای که ما داریم زمان اجازه ندهد که بازی‌ای را ببینم.

تشکر به خاظر روز‌های خوش

من به همه آدم‌های دنیا احترام می‌گذارم و این موضوع هیچ ربطی هم به دین، نژاد و ملیت آن‌ها ندارد. به همین دلیل خیلی موافق دوستانی نیستم که نقد‌های تند می‌کنند و احیانا بد و بیراه می‌گویند. آقای کی روش به هر حال چندین و چند سال برای تیم ملی ما زحمت کشید و ما نیز باید به زحماتش احترام بگذاریم. ایشان تا جایی هم نتیجه گرفت و ملت ایران را خوشحال کرد، یک جا‌هایی هم نتوانست نتیجه دلخواهی را بگیرد. بابت همه روز‌های خوشی که برای ما به وجود آورد، برای تمام اتفاقات خوب جام جهانی ما از ایشان تشکر می‌کنیم.

امیدوارم بدتر نیاید

امیدوارم تیم ملی فوتبال ما شامل این ضرب‌المثل نشود که هر بدی رفته به جایش بدتر آمده است. کارلوس کی‌روش خاطرات خوبی از خودش برای مردم ایران به جا گذاشت، البته به نظر من نباید به حاشیه‌ها توجه می‌کرد. متاسفانه برخی از خصلت‌های ایرانی روی او تاثیر گذاشت و اگر اینطور نمی‌شد قطعا موفق‌تر هم می‌شد.

تمام دوستانم استقلالی‌اند

بازی‌های لیگ را خیلی دنبال نمی‌کنم مگر زمانیکه استقلال بازی داشته باشد. البته من استقلالی نیستم، اما تمام دوستان صمیمی من استقلالی هستند. محسن تنابنده، مصطفی تنابنده، امیر جعفری، سعید آقاخانی، علی صالحی، امیر غفارمنش، سیروس میمنت و کریم قربانی خیلی استقلالی هستند و بازی‌ها را با حرارت دنبال می‌کنند و من هم، چون در جمع آن‌ها هستم تنهایشان نمی‌گذارم و در کنار آن‌ها بازی‌های استقلال را تماشا می‌کنم.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تلویزیون استقلال پایتخت بازی تیم ملی ملت ایران جام جهانی تیم ملی فوتبال مردم ایران استقلال تلویزیون پارس پارس نیوز بازی های حاجی عبداللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۷۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها پولدار شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به تازگی باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد. این هلدینگ قصد دارد مشکلات عدیده استقلال را حل و فصل کند. با پیگیری‌های سردار شهریاری نماینده تام الاختیار این هلدینگ در استقلال، امروز 15 درصد از قرارداد بازیکنان این تیم به حساب آنها واریز شد. آخرین بار علی خطیر بین 3 تا 5 درصد از حقوق بازیکنان را پیش از پایان سال پرداخت کرد که البته با اعتراض آنها همراه شد. به نظر می‌رسید اولین اقدام هلدینگ خلیج فارس این است که همه به اندازه و یکسان در استقلال پول بگیرند، رویه ای که قبلا وجود نداشت.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901347

دیگر خبرها

  • ملاقات کاپیتان استقلال با بازیگر مشهور استقلالی + عکس
  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • استقلالی‌ها پولدار شدند
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • آقاپور: با طیبی تیم را در فینال جهان می‌بینم
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟