Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@13:50:20 GMT

واکنش خطیر به صحبت‌های مدیر برنامه پاتوسی

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۸۰۶۹

واکنش خطیر به صحبت‌های مدیر برنامه پاتوسی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از باشگاه استقلال، با توجه به مسائل مطرح شده پس از دیدار دربی و همین طور مصاحبه انجام شده از طرف مدیر برنامه‌های آیاندا پاتوسی، علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال به سایت رسمی باشگاه گفت: در خصوص مصاحبه مدیربرنامه آیاندا پاتوسی در ارتباط با اتفاقات بازی دربی لازم است تا به استحضار برسانم که اظهارات ایشان غیر مرتبط و غیرمسئولانه بوده و صحبت‌هایی که مطرح کرده، دور از واقعیت و خارج از حیطه اختیارات یک مدیر برنامه طبق مقررات موجود می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطابق مقررات فعالیت مدیران برنامه فیفا و فدراسیون فوتبال ایران، حیطه اختیارات مدیر برنامه “Intermediary “ در حد نمایندگی و ارائه خدمات به بازیکن جهت انعقاد قراردادها باشگاه مربوطه می‌باشد و نه بیشتر. بنابراین تمامی صحبت‌های ایشان مبنی بر خروج بازیکن از کشور به واسطه توهین نژادپرستانه کذب محض و خارج از چارچوب اختیارات ایشان می‌باشد و در جهت ضربه زدن به منافع باشگاه استقلال تلقی خواهد شد.

وی افزود: بنده ضمن نکوهش و محکوم کردن تمامی اتفاقات روی داده در بین دونیمه و پایان بازی دربی در رختکن و هتل، لازم است به استحضار تمامی هواداران عزیز باشگاه استقلال برسانم که پس از اظهارات ایشان باشگاه استقلال با توجه به حساسیت موضوع مطرح شده، به بررسی کامل موضوع پرداخته و اعلام می‌دارد که هیچگونه توهین و یا عمل نژادپرستانه از طرف بازیکنان اتفاق نیفتاده است. همانطور که قبلاً عرض کردم وظایف مدیربرنامه مشخص است و مسائل فنی تیم ارتباطی به ایشان ندارد.

معاون ورزشی باشگاه استقلال اظهار داشت: ایشان حق ندارد درباره مسائل تیم با رسانه‌ها صحبت کند و اگر مشکلی پیش آمده بود و یا به بواسطه بازیکن مطلبی را مطلع شده است باید با باشگاه مطرح نماید. بنابراین ضمن احترام به ایشان خواهشمندم تا تنها در حیطه وظایف قانونی خود صحبت و فعالیت نماید و از هرگونه مصاحبه غیرمرتبط در حوزه فعالیت بازیکن و روابط بازیکن با باشگاه جدا خودداری نماید. مطمئناً در صورت تکرار ماجرا باشگاه استقلال این حق را برای خود قائل خواهد شد تا از طریق مجاری قانونی و مطابق قوانین و مقررات داخلی و بین المللی فیفا اقدام نماید. ما و همه ارکان باشگاه بنا به دستور و تاکید مدیرعامل محترم از هرگونه حاشیه دوری کنیم و فقط در راستای موفقیت تیم تلاش کنیم.

کد خبر 4579762

منبع: مهر

کلیدواژه: علی خطیر باشگاه استقلال تهران آیاندا پاتوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۸۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور

با حمایت و دستور مستقیم علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، بخشی از مطالبات بازیکنان و کادرفنی استقلال در آستانه بازی حساس مقابل تراکتور پرداخت شد.

به گزارش ایسنا، پس از آنکه بانک شهر مبلغی از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را در آستانه بازی با سپاهان پرداخت کرد، علی خطیر خواهان تقویت مالی استقلال در آستانه بازی با تراکتور شد. اگرچه احمد شهریاری، نماینده هلدینگ خلیج فارس در باشگاه استقلال مخالف پرداخت پول قبل از بازی با تراکتور بود اما با پیگیری علی خطیر و دستور مستقیم علی عسکری، هلدینگ خلیج فارس مبلغ مورد نظر علی خطیر را در اختیار مدیرعامل باشگاه استقلال قرار داد و صبح امروز حدود ۱۵ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی استقلال به حسابشان واریز شد تا تیم با شرایط روحی مناسب راهی تبریز و آماده بازی با تراکتور شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • قول شهردار به خطیر: کمپ حجازی مجهز می‌شود
  • ملاقات مدیرعامل باشگاه استقلال و شهردار منطقه ۵ تهران
  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور