Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ روح الله جمعه ای، مشاور وزیر کشور، در حساب توییتری خود نوشت:

«بحران سیلاب فروخواهد نشست؛اما آثار زخم ناشی از دوگانه سازی ها و کمک به جنگ روانی دشمن باقی خواهد ماند،خدا ومردم داور میان خادمان بی منت ومدعیانی هستند که در خط دشمن حرکت می کنندو دل مردم و رهبری را باریاکاری آزرده ساختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاش در آزمون الهی، اخلاص در خرمن ‎ریا به آتش کشیده نشود.»

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 سیلاب سیل سیل ایران سیل 98 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۸۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت آزادانه و شجاعانه دانشجویان غربی قابل تحسین است

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) طی نامه‌ای خطاب به رؤسای دانشگاه‌های آمریکایی حمایت خود را از دانشجویان حامی فلسطین اعلام کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سید علی قاسم زاده رئیس دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) طی نامه‌ای خطاب به رؤسای دانشگاه‌های آمریکایی حمایت خود را از دانشجویان حامی فلسطین اعلام کرد.

در متن این پیام آمده است: 

خطاب به روسای دانشگاه های ایالات متحده امریکا؛

مایلم توجه شما را به یک اصل مهم آموزش عالی جلب کنم که آزادی آکادمیک و حق آزادی بیان است، به عنوان رهبران جامعه روشنفکران، از روسای دانشگاه انتظار می‌رود که هر گونه تلاش برای سرکوب درخواست‌های عدالت را به شدت محکوم کنند.

دستگیری اخیر چندین دانشجو که شجاعانه از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده‌اند، از دانشگاه شما توسط پلیس دولتی نمونه بارز استفاده از زور توسط دولت برای خاموش کردن صداهای مخالف است که مایه نگرانی روزافزون است.

ما در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) از وقایع رخ داده عمیقاً متأسف و نگران هستیم، ما شدیداً به آزادی بیان اعتقاد داریم و از هیچ گونه سرکوب یا ظلم علیه افراد یا گروه‌ها به دلیل ابراز مخالفت علیه بی‌عدالتی چشم پوشی نمی کنیم، ما به ویژه نگران دانشجویانی هستیم که به دلیل اظهار نظر علیه اقدامات ظالمانه صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین دستگیر شدند.

وضعیت فلسطین برای ما بسیار نگران کننده است و ما در همبستگی با مردم فلسطین که در ماه‌های اخیر رنج‌های زیادی را متحمل شده اند می‌ایستیم، بیش از ۴۰۰۰۰ نفر از جمله بیش از ۱۰۰۰۰ کودک در ماه‌های گذشته به طرز وحشیانه‌ای کشته شده‌اند که قلب مردم را در سراسر جهان به درد می‌آورد، ما همچنین دانشجویان را به خاطر آزادی، شرافت و جوانمردی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین تحسین می‌کنیم.

ما با همه دانشمندانی که نسبت به سانسور و تبعیض رسانه‌ای و همچنین سرکوب دانشجویان توسط پلیس آمریکا ناراحت و معترض هستند، همدردی می کنیم و می ایستیم.

ما تضعیف شأن علمی را محکوم می‌کنیم. امید است همچنان به دفاع از حقوق و عدالت دانشجویان خود و حفظ حرمت عرصه علمی و آزادی بیان ادامه دهید.

مطمئن باشید که ما این موضوع را بسیار جدی می گیریم و در کنار دانشجویان دستگیر شده شما که شجاعانه از مردم مظلوم فلسطین دفاع می‌کنند، می ایستیم.

با کمال احترام از شما تقاضا داریم فرصتی برای دانشجویان فراهم شود تا مخالفت خود را با اقدامات ظالمانه صهیونیست‌ها نسبت به ملت فلسطین اعلام کنند و هرگونه اقدامی که این اصول را نقض کند به موقع و مناسب محکوم شود.

با تشکر سید علی قاسم زاده، رئیس دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره)

دیگر خبرها

  • شوراها پل ارتباطی میان مردم و مسوولان هستند
  • برهنگی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده‌ها
  • مردم دنیا متوجه ماهیت کثیف و خونریز رژیم غاصب صهیونیستی شده‌اند
  • حرکت آزادانه و شجاعانه دانشجویان غربی قابل تحسین است
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • فیلمی از حمله هولناک و مرگبار با شمشیر سامورایی به مردم!
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون خطا ندارد
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت(ع)