Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، حمید بعیدی‌‌نژاد در صفحه اینستاگرام خود نوشت: جنگ رسانه‌‌ای، پیوست جنگ اقتصادی آمریکا علیه ملت ایران است. ایرانیانی که در این مقطع حساس تاریخی، برای پول یا موقعیت، با عضویت در شبکه‌‌های معاند یا فعالیت تحت عنوان خبرنگار آزاد در این جنگ رسانه‌‌ای علیه ایران شرکت کرده‌‌اند، همه بی‌‌آبرو شده و یک عمر شرمنده ملت ایران خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: چطور می‌‌شود که انسان در سخت‌‌ترین شرایط تحریم که با توجه به آثار آن به مثابه جنایت علیه بشریت است و در بزرگترین جنگ اقتصادی علیه کشورش، از همان آمریکا و سعودی و حامیانشان حقوق بگیرد و در شرایطی که مردم کشورش به بیشترین حمایت نیاز دارد، تلاش کند دشمنی جنایتکاران را توجیه کند.

سفیر ایران در لندن با بیان اینکه خوشبختانه بر اساس آخرین نظرخواهی انجام گرفته توسط موسسات خارجی، اعتماد مردم به این رسانه‌‌های فارسی زبان تا حد زیادی کاهش یافته است، اظهار دشت: مردم مطمئن شده‌‌اند که سیاست این رسانه‌‌ها در پوشش اخبار ایران همگی بر ایجاد شکاف بین مردم و‌ مسئولان و اثبات ناکارآمدی نظام برای تامین هدف تغییر نظام استوار است.

بعیدی‌نژاد ادامه داد: امروز همه وظیفه دارند که برای افشای ماموریت خطرناک این رسانه‌‌ها که توجیه جنگ اقتصادی علیه ایران است دست به قلم‌ شوند، هر چند همین صفحات مطمئنا مورد حمله منافقین، براندازان و اعضای همین رسانه‌‌ها قرار خواهند گرفت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حمید بعیدی نژاد حمید بعیدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۸۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پمپاژ دروغ‌های رسانه‌ای علیه دانشجویان معترض دانشگاه‌های آمریکا + فیلم

با اینکه برخی رسانه‌ها دروغ‌هایی چون آزار و اذیت‌ اساتید تا یهود ستیزی را علیه دانشجویان معترض دانشگاه‌های آمریکا پمپاژ کردند اما باید واقعیت را از زبان دانشجویان یهودی دانشگاه‌های آمریکا بشنوید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • سرکوب آمریکایی‌ها توسط چماقداران ایرانی - یهودی
  • سرکوب آمریکایی‌ها توسط چماقداران ایرانی - یهودی + ویدئو
  • ایران در ارمنستان چگونه معرفی می‌شود؟
  • رسانه‌های عبری‌زبان: ارتش اسرائیل کاملا وابسته به آمریکاست
  • ایران هراسی در مقابل آموزش زبان فارسی و تبلیغ سفر به ایران
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • پمپاژ دروغ‌های رسانه‌ای علیه دانشجویان معترض دانشگاه‌های آمریکا + فیلم
  • آیا حذف زبان فارسی در افغانستان ممکن است؟
  • دروغ اجباری؛ سیاست رسانه‌های مدعی آزادی
  • اعلام آمادگی دانشگاه مطرح ایرانی برای آموزش زبان فارسی به دانشجویان اخراجی آمریکا