Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره ورزش و جوانان رازوجرگلان از برگزاری جشنواره ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی در بخش جرگلان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک،  موسی الرضا رازقی رئیس اداره ورزش و جوانان گفت: جشنواره ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی در رشته های، فوتبال خاکی، والیبال خاکی، دو و میدانی، بازی های بومی انفرادی و کشتی گورش ترکمن برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود : این جشنواره برای دومین سال در این روستا و به مناسبت روز جمهوری اسلامی، عید مبعث و بزرگداشت زاد روز شاعر نامی ترکمن مختومقلی فراغی در روز 13فروردین درروستای گرکز از توابع بخش جرگلان شهرستان راز وجرگلان برگزار می شود .

زارقی گفت : اهدای جوایز نقدی به ورزشکاران و تیم های برتر، همراه پذیرایی و نهار از طرف ستاد برگزاری مسابقات نوروزی شامل شورا و دهیار گرکز،  اداره ورزش وجوانان شهرستان راز وجرگلان، بخشدار جرگلان، کانون نسل نو، هیات روستایی وبومی محلی، ناحیه سپاه پاسداران راز و جرگلان انجام می شود .

وی گفت : ساعت مسابقات نیز از 8 صبح الی5عصر است و  شرکت برای عموم آزاد است.

رازقی خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز از استان های شرق کشور مانند خراسان رضوی و شمالی و سمنان و گلستان در این مسابقات حضور داشتند.

گفتنی است شهرستان رازوجرگلان در رشته های متعدد ورزشی مانند کشتی آلیش، سوارکاری و والیبال زبانزد و عام و خاص است و در حدود ۴۰۰ ورزش در رشته های متعدد دارد که بعضا مقام های جهانی نیز دارند .

خبرنگار: رحیمی 

انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۸۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد

ایسنا/تهران نصرت الله اسلامی به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد منصوب شد.

به گزارش ایسنا، بر اساس حکمی از سوی علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، جناب آقای نصرت الله اسلامی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد منصوب شد.

همچنین طی جلسه ای با حضور آقایان حسین پور و طوسی معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و سهیل غلامی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ملارد از زحمات ۴ ساله رسول ضابطیان رئیس سابق این اداره تقدیر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد
  • رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر