Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: قرارگاه‌ نیروی زمینی سپاه در حال خدمت‌رسانی به سیل‌زده‌ها است وبسیجی‌ها هم در این زمینه پیش‌قدم شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سردار بهمن ریحانی در گفتگو با  خبرنگار مرصادنیوز در خصوص خدمات‌رسانی نیروهای سپاه و بسیج به سیل‌زدگان استان کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به شرایط جوی که از روزهای قبل برای استان پیش بینی شده بود و اعلام هشدارهای وقوع سیلاب به ویژه در روستاها، آمادگی‌های لازم در سطح تمام رده‌های سپاه استان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تصریح اعلام آماده‌باش صددرصد در تمامی رده‌ها اعم از سپاه‌های شهرستانی و لشکر ۲۹ حضرت نبی اکرم (ص)افزود: علاوه بر نیروی انسانی، تمامی تجهیزات سپاه استان جهت کمک و خدمت رسانی به مردم در صورت وقوع حادثه محیا است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: برخی از روستاها به علت آب گرفتگی دچار مشکلاتی شده‌اند و قرارگاه شهید کاظمی نیروی زمینی سپاه مشغول کمک رسانی به این مناطق است.

سردار ریحانی بیان داشت: تمامی مکان‌های اسکان سپاه استان همچون زائرسرای راهیان نور برای اسکان ضروری مردم آماده میزبانی و خدمت است.

وی خاطرنشان کرد: از شب گذشته تا به امروز شاهد شرایط جوی خاصی در سطح استان هستیم؛ شب گذشته آب گرفتگی در برخی مناطق وجود داشت که نیروهای بسیج همچون همیشه پیش‌قدم خدمت‌رسانی به مردم در نقاط مختلف بودند.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: با هماهنگی و اقداماتی که صورت گرفت مشکل اساسی در سطح استان تا به این لحظه پیش نیامده و آب گرفتگی‌ها با کمک نهادهای متولی، سپاه و ارتش در حال رفع شدن است.

سردار ریحانی همچنین گفت: سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با آمادگی کامل تا رفع این وضعیت در کنار مردم استان خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۸۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرتیپ پاسدار " پاکپور " فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معیت سردار " رضا شجاعی" فرمانده مرزبانی استان با حضور در میان مرزداران جنوبی استان ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آنها، امنیت موجود در سرحدات کشور را مرهون تلاش‌های شبانه روزی مرزداران دانست.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز طی روزهای ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت‌ماه
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم