Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس خبر داد احتمال رسیدن کریستیانو رونالدو به بازی با آژاکس در دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ضعیف است. ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری که شاگردانش فردا شب (سه‌شنبه) در چارچوب هفته سی‌ام سری A ایتالیا میهمان کالیاری دوازدهم جدولی هستند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: فردا بازی دشواری در پیش داریم، مقابل تیمی که در خانه قدرتمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کالیاری به دنبال تأثیرگذاری خوب خواهد بود، بنابراین بازی جالبی خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در خصوص وضعیت بازیکنان خودش نیز یادآور شد: کریستیانو رونالدو در حال تمرین برای بازگشت به ترکیب تیم است. امیدواریم او را برای بازی با آژاکس در اختیار داشته باشیم، اما این کار سخت خواهد بود. داگلاس کاستا هم وضعیت خوبی دارد و برای این بازی آماده خواهد بود. سامی خدیرا هم دیروز به تمرینات بازگشت و می‌تواند به بازی با میلان برسد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: پیش از بازی فردا هم تصمیم خواهم گرفت که با سه یا چهار مدافع بازی کنیم. کانسلو هم ممکن است در خط حمله بازی کند. مدافعان آماده زیادی هم برای بازی کردن داریم. همچنین در خط میانی وضعیت خوبی برای بازی با کالیاری داریم. تیم خوب کار می‌کند، اما با توجه به اینکه هر سه روز یکبار بازی داریم، خیلی مهم است که به بازیکنان استراحت بدهیم.

یوونتوس پیشنهاد معاوضه ایگواین با ژکو را رد کرددی‌لیخت: رویارویی با رونالدو شگفت‌انگیز است/ احتمال دارد به یوونتوس ملحق شوم

آلگری همچنین در تمجید از مهاجم 19 ساله و ایتالیایی‌اش گفت: مویس کین عالی کار کرده و بازی با کالیاری هم آزمون خوبی برای او خواهد بود. کین بازیکن جوانی است و کیفیت بازی بالایی دارد. او باید بیاموزد در کنار رشد فوتبالی حتی در زمان‌هایی که اوضاع به خوبی پیش نمی‌رود، چطور فراز و نشیب موجود در فوتبال را مدیریت کند.

سرمربی راه‌راه پوشان تورین در پایان تأکید کرد: یوونتوس همیشه کیفیت لازم برای رساندن بازیکنان به بهترین سطح را داشته است و این برای پیشرفت بازیکنان جوان خیلی مهم و اساسی است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کریستیانو رونالدو آلگری یوونتوس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو آلگری یوونتوس کریستیانو رونالدو آلگری یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۸۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم

سرمربی جالوروسی از نمایش شاگردانش برابر بیانکونری تمجید کرد

طرفداری | در جریان دیداری از هفته سی و پنجم سری آ ایتالیا، تیم های رم و یوونتوس در ورزشگاه المپیکو به مصاف یکدیگر رفتند که تقابل آن‌ها با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

رم 1-1 یوونتوس؛ یک امتیاز به‌دردنخور

دنیله ده روسی، سرمربی آاس رم پس از تساوی تیمش برابر یوونتوس در گفتگو با اسکای گفت:

عملکرد عالی‌ای برابر یوونتوس داشتیم. به خاطر بازی فشرده و سختی که برابر بایرلورکوزن انجام داده بودیم، انگار که تا ۴۸ ساعت قبل، ما را گچ گرفته بودند! در حال حاضر فقط می‌توانم به بازیکنانم افتخار کنم و از عملکرد آن‌ها خوشحال باشم. فراموش نکنیم که یوونتوس تیمی قوی است و بازیکنانی استثنایی دارد. طبیعتاً کسب تساوی برای ما خوشحال کننده نیست، دلیل شادمانی من این است که بازیکنان رم نگرشی خوب و همچنین میل شدیدی برای رسیدن به اهدافشان دارند. چهار یا پنج بازیکن ما در فصل جاری ۱۰ هزار دقیقه بازی کرده‌اند و بازهم با تمام قوا در میادین حاضر می‌شوند! این همان نگرشی است که راجع به آن صحبت می‌کردم.

تعویض دیبالا در ابتدای نیمه دوم:

او از ناحیه ران پا احساس ناراحتی می‌کرد. خودش گفت که مساله جدی‌ای نیست اما ما در روزهای آینده وضعیت او را ارزیابی خواهیم کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • اسطوره یوونتوس در کلاس درس آلگری (عکس)
  • گمانه‌زنی کارشناسان ایتالیایی درباره اخراج آلگری از یوونتوس
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • آلگری: فقط در خانه‌ از من درباره آینده سوال نمی‌کنند!
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • تصمیم بزرگ دیوید بکام؛ مسی و رونالدو در یک تیم!
  • پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم
  • تلاش رونالدو برای رسیدن به رکورد بازیکن مراکشی