Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@14:05:11 GMT

قدردان تلاش های مردم و ستاد بحران فارس هستم

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۹۳۴۱

قدردان تلاش های مردم و ستاد بحران فارس هستم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، در گفت و گوی تلفنی با عنایت الله رحیمی، ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان سیل اخیر شیراز، از تلاش تمام مجموعه ها خصوصا گروه های مردمی در حادثه سیل اخیر شیراز قدردانی کرد.

روحانی از تلاش مجدانه استانداران و فرمانداران سراسر کشور به عنوان روسای ستادهای بحران مدیریت؛ و همچنین سایر دستگاههای اجرایی شامل نیروهای امدادی، سپاه، ارتش، بسیج، نیروی انتظامی و تشکل های جهادی و مردمی که با هماهنگی مشغول خدمت شبانه روزی به هموطنان هستند، قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ستاد مدیریت بحران در استان فارس در کمترین زمان ممکن مشکلات پیش آمده را به خوبی مدیریت کرده است .

روحانی بر لزوم رفع مشکلات آسیب دیدگان اعم از مردم استان فارس و مهمانان نوروزی در اسرع وقت تاکید کرد.ایشان همچنین بر تهیه و اجرای طرح‌های ایمن سازی رودخانه و مسیل های منتهی به شهر شیراز بویژه دروازه‌ قرآن مسیل محله سعدی محله سعدی تاکید نمودند .

رئیس جمهوری با اشاره به خسارت های وارد شده به بخش هایی از محله سعدی، عنوان کرد: بازآفرینی و نوسازی محله گود گل کنان در محله سعدی با مشارکت های مردمی و دولت در اسرع وقت انجام شود .

روحانی به کارگیری همه ظرفیتهای فنی و رسانه ای را برای اطلاع رسانی دقیق و‌ بهنگام در خصوص کانونهای بارش و نقاط احتمالی آبگرفتگی و سیلاب، بویژه در نقاط پایین دست سدها و حاشیه رودخانه ها ضروری دانست.

همچنین در ابتدای این مکالمه استاندار فارس، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته ازسوی ستاد بحران استان پیش از سال نو و بحران رخ داده در اثر سیل به همراهی و مشارکت خوب همه دستگاه ها در این زمینه اشاره کرد .

وی با تاکید بر اینکه مردم شیراز و فارس در این رویداد نشان دادند که لقب پایتخت فرهنگی برازنده شیراز است گفت: در پس تلخ کامی های این اتفاق یک مهم نهفته بود و آن ارتقا سرمایه اجتماعی در شیراز بود .

استاندار فارس با اشاره به رفتار نوع دوستانه و همدلانه مردم شیراز از ریاست محترم جمهوری درخواست کرد دستورات لازم در تسریع روند بازسازی را صادر کند.
انتهای پیام/م

تماس تلفنی رئیس جمهور با استاندار فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رئیس جمهوری استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۹۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد

مرحله نهایی رقابت‌های راگبی جوانان کشور که انتخابی تیم ملی نیز بود، با شرکت ۵ تیم در شیراز برگزار شد که در پایان تیم فارس قهرمان شد و تیم‌های تهران و قم بر سکوی دوم و سوم قرار گرفتند.

در نهایت نفرات برتر نیز به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

تیم ملی راگبی جوانان خود را برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا که مهرماه در مالزی برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرین تخلیه اضطراری در محل برگزاری نمایشگاه کتاب
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • هیچ صندوقی در انتخابات تهران ابطال نشد
  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • تصویب طرح جامع اولین شهرک مسکونی دولتی فارس
  • تشکیل ستاد مدیریت بحران در سازمان امور عشایر
  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • رونمایی از «رضای انقلاب» در حوزه هنری
  • ‍ نشست ستاد بحران ایلام برای روستای سیل‌زده «تختان» دهلران‌
  • استوری عجیب هادی چوپان؛ سعدی و حافظ فقط؟ نه من هم هستم! + عکس