Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@19:13:13 GMT

بیش از ۲۰ گروه تبلیغی به مناطق سیل زده گلستان اعزام شد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۹۳۷۴

بیش از ۲۰ گروه تبلیغی به مناطق سیل زده گلستان اعزام شد

حجت الاسلام حسن مهاجر نیشابوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: سیل گلستان باعث شد تا خسارت‌هایی به مزارع و منازل مردم سیل زده وارد شود که در همین راستا اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان به عنوان عامل محرک بسیاری از دستگاه‌ها وارد میدان شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان گفت: با سفر حجت الاسلام قمی نماینده دفتر مقام معظم رهبری به گلستان ستادی به عنوان قرار گاه فرهنگی در شهرستان‌های سیل زده استان راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با راه اندازی قرارگاه فرهنگی بیش از ۲۰ گروه تبلیغی به مناطق سیل زده اعزام شدند که در کنار کار فرهنگی نسبت به پاک سازی مناطق اقدام کردند.

مهاجر نیشابوری از راه اندازی بیش از ۱۰ ایستگاه صلواتی در شهرهای سیل زده گلستان خبر داد و اظهار کرد: روزانه ۱۸ هزار پرس غذا توسط موکب علی بن موسی الرضا با همکاری شورای هیئت مذهبی، سازمان تبلیغات اسلامی، مساجد و هشت هزار پرس غذا توسط هیئت‌های مذهبی گلستان طبخ و در بین سیل زدگان استان توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم از دیگر برنامه‌هایی است که توسط اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان در شهرهای سیل زده استان و کمپ‌ها با حضور قاریان بین المللی برگزار می‌شود.

کد خبر 4579809

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۹۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، رسول شکری نیا عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از آغاز پخش فیلم‌های تبلیغاتی نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه گنبدکاووس خبر داد و اظهار کرد: این فیلم‌های تبلیغاتی از امروز آغاز شده و تا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه هر روز ساعت ۱۱ و ۱۹:۳۰ از شبکه گلستان پخش می‌شود، افزود: از بین این دو نامزد حوزه انتخابیه گنبد تنها یکی از آنها از این فرصت قانونی برای تبلیغات خود استفاده می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای گلستان گفت: در دور نخست انتخابات از ۱۹۷ کانال انتخاباتی کشور، ۶ کانال سهم گلستان بود که در ۶ حوزه انتخابیه در مجموع ۲۱۰ برنامه در ۷ محور با حضور ۹۲ کاندیدا از ۳۰۶ کاندیدای ثبت نام شده برنامه ضبط شد.

گفتنی است استان گلستان در انتخابات اسفند ماه رتبه سوم مشارکت کشور را کسب کرد و انتخابات در حوزه انتخابیه گنبد کاووس هم زمان با سراسر کشور روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

کد خبر 6097506

دیگر خبرها

  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد
  • تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی جمعی از هنرمندان افغانستانی و ایرانی در قم
  • تعطیلی تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی استان کرمانشاه
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • حمایت قاطع بیش از ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور
  • حمایت قاطع ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور