Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارش شدید باران و وزش باد سبب سقوط درخت تنومند بلوط بر روی سقف خانه‌ای در روستای دلی خمسیر بویراحمد شد. ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، بارش‌های سیل آسا و وزش شدید باد سبب سقوط درخت تنومند بلوط بر روی منزل مسکونی در روستای دلی خمسیر بویراحمد شد که با حضور به موقع امدادگران هلال احمر این خانه روستایی تخریب نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود وکیلی معاون امداد جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد با تایید این خبر گفت: تنه درخت بلوط بر مسقف منزل مسکونی در منطقه دلی خمسیر بویراحمد سقوط کرد که توسط تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر با اره برقی برداشه و از تخریب منزل روستانشین جلوگیری شد.

2 روستا به علت خطر سیل در اسدآباد تخلیه شدوزیر کشور: 400 شهر و روستا در 15 استان کشور درگیر سیل هستندتامین سوخت مناطق سیل‌زده بی وقفه درحال انجام است

انتهای پیام/ن

R41452/P/S6,69/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۹۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، شماره تلفن ۰۹۱۷۰۴۰۴۳۳۳ جهت اشتراک ویدئو‌ها و تصاویر شما مخاطبان گرامی جهت انعکاس در بسته گفتن نگین پیش بینی شده است.
نکته لازم اینکه در هنگام ضبط ویدئو حتما گوشی تلفن همراه بصورت افقی باشد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن
  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت
  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند نمایند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت