Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@02:28:14 GMT

سیلاب بیشترین خسارت را به زیرساخت های دره شهر وارد کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۹۵۲۰

سیلاب بیشترین خسارت را به زیرساخت های دره شهر وارد کرد

سعید کریمیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سیلاب به تاسیسات زیربنایی شهرستان دره شهر خسارت وارد کرده اما تاکنون هیچ تلفات انسانی در نقاط مختلف استان رخ نداده است.
وی تاکید کرد: بارش های تند سیلابی باعث تخریب پل گاومیشان در حد فاصل دره شهر به پل دختر شد.
مدیرکل بحران استانداری ایلام افزود: طغیان رودخانه و بارش های شدید موجب ورود آب به برخی منازل این منطقه شد و ساکنان در معرض آسیب مجبور به ترک منازل خود شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کریمیان یادآور شد: هرچند سیلاب به برخی نقاط استان ایلام خسارت هایی وارد کرده اما بیشترین حجم آسیب های وارده متعلق به شهرستان دره شهر است.
وی گفت: تا زمان فروکش کردن باران امکان ارزیابی خسارات وارده به ابنیه، تاسیسات زیربنایی، منازل مسکونی و دستگاه های اداری وجود ندارد.
وی تاکید کرد: ادوات و دستگاه های راهداری و نهادهای خدمات رسان به منطقه اعزام شده اند تا با مدیریت وضعیت موجود از بروز خسارات بیشتر جلوگیری شود.
به گزارش ایرنا، سامانه شدید بارشی از روز شنبه وارد استان شد و اوج بارش ها از بامداد روز یکشنبه شروع شد و کماکان این بارش ها ادامه دارد.
بروز سیلاب باعث خسارت به تاسیسات زیربنایی، زیرساخت ها، قطعی 12 ساعته خطوط تلفن و اینترنت، از بین رفتن راه ها و ابنیه و ... در برخی نقاط استان ایلام شد.
7172/6119
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اینترنت تلفن شهر سیلاب دره 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۹۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت خسارت سیلاب در شهرستان دهلران

دریافت 54 MB کد خبر 6095906

دیگر خبرها

  • تلف شدن ۳۰ راس گوسفنددر پی بارش‌های سیل آسا در خوزستان
  • جلوی وارد شدن خسارت به خانه‌های روستای مختاران گرفته شد
  • آخرین وضعیت خسارت سیلاب در شهرستان دهلران
  • خسارت سیلاب به منازل مردم در شهرک شهید کشوری ایلام
  • سیلاب بخش‌ مرکزی گناباد را فرا گرفت
  • خسارت سیلاب به منازل مردم شهرستان ملکشاهی
  • تداوم بارش‌ها تا ۱۰ روز آینده در تمام نقاط کشور
  • احتمال وقوع سیلاب در غرب و برخی نقاط مرکزی استان کرمان
  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند
  • هشدار؛ احتمال وقوع سیلاب در این نقاط