Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@19:00:21 GMT

دستور تخلیه 3 روستا در لردگان صادر شد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۹۶۲۵

دستور تخلیه 3 روستا در لردگان صادر شد

برهان حسین پور آقایی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون ظرفیت سد تکمیل شده و ساکنان 3 روستای گنج، شهریار و چارده در پایین دست سد باید منازل خود را تخلیه و به مکان های امن پناه ببرند.
وی گفت: ساکنان 8 روستا و شهر که در حاشیه و مسیر این سد قرار دارند، در معرض آسیب هستند و باید نسبت به تخلیه منازل اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین پور آقایی با بیان اینکه ساکنان مسیر رودخانه ها تا فاصله یکصد متری باید منازل خود را تخلیه کنند، از مردم خواست به هشدارها و اخطارهای ستاد بحران توجه کنند.
وی همچنین از آمادگی مدارس، مساجد و ورزشگاه های این منطقه برای اسکان ساکنان خبر داد و گفت: در صورت نیاز کمپ جمعیت هلال احمر نیز آمادگی اسکان سیلزدگان را دارد.
پور آقایی افزود: با سرریز شدن و یا شکسته شدن سد، احتمال وجود خسارت به روستاهای پایین دست از جمله روستای گنج، امیران، بابااحمدی، میلان، شهریار، چار دره و شهر مالخلیفه زیاد است.
وی گفت: اکثر زمین های کشاورزی شهرستان به زیر سیلاب رفته است.
به گزارش ایرنا، در بارش های اخیر که در تاریخ پنجم و ششم فرودین ماه دراین شهرستان رخ داد بیش از 2 هزار و 500 میلیارد ریال خسارت به بخش های مختلف این شهرستان وارد شد.
عملیات احداث سدخاکی گنج شهرستان لردگان سال 1388 با 15 متر ارتفاع و طول تاج 160 متر با قابلیت ذخیره 200 هزار مترمکعب اجرا شد، 250 هکتار از اراضی زیر دست از طریق این سد تامین می شود.
شهرستان لردگان در فاصله 165 کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال وبختیاری قرار دارد.
7360/6021
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 جمعیت هلال احمر زمین کشاورزی تخلیه لردگان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۹۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست احداث پل عابر در روستا

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، خویمن ، روستایی  از توابع بخش مرکزی شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی  است.

شهروندخبرنگاری با ارسال فیلمی برای خبرگزاری صدا و سیما از مسولان خواسته برای ساخت پل عابر روی رودخانه قطور، این روستا فکری کنند تا رفت و آمد  اهالی از روی رودخانه تسهیل شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

با عرض سلام و ادب و احترام ، رودخانه قطور واقع در شهرستان خوی  از وسط روستای خویمن عبور می‌کند و مردم به دلیل نداشتن وجود پل پیاده رو ، در سختی و مشکل به سر می برند.

دیگر خبرها

  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام
  • فاصله نجومی قهرمانی‌های ایران با رقبا؛ آقایی فوتسال در آسیا
  • جلسه شورای اداری باشت با دستور کار اجلاسیه شهدای این شهرستان
  • آمریکا: پوتین دستور مرگ الکسی ناوالنی را صادر نکرده
  • سند ۱۱۰ هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد
  • تخلیه فضولات حیوانی رودخانه روستای همای علیا را آلوده کرد + فیلم و تصاویر
  • درخواست احداث پل عابر در روستا
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس