Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@08:08:37 GMT

برق و خطوط مخابرات چندین روستای غرب اصفهان قطع است

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۹۹۶۹

برق و خطوط مخابرات چندین روستای غرب اصفهان قطع است

اصفهان - ایرنا- مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان از قطعی برق در هفت روستا و خطوط مخابرات پنج روستای پشت کوه فریدونشهر بر اثر شدت بارش های 24 ساعت گذشته، خبر داد.

منصور شیشه فروش روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در فریدونشهر تعدادی از معابر پل‌ ها و جاده‌ ها در اثر سیل بردگی دچار آسیب شد و همچنین رانش زمین در منطقه پشت کوه و ریزش بهمن، راه چند روستا را قطع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی شدت بارش ها در برخی از بخش ها آبگرفتگی پل ‌ها ،جاده ‌ها و رانش زمین را به دنبال داشته است.
مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد : آبگرفتگی و ریزش باران در شهرستان‌ های فریدونشهر، فریدن، چادگان، بویین میاندشت، خوانسار ، گلپایگان و سمیرم ادامه دارد .
شیشه فروش افزود: شب گذشته منازل افزون بر500 خانوار در استان دچار آبگرفتگی شد که توسط امدادگران دفع وآب از منازل خارج شد.
وی به وضعیت نامساعد برخی از جاده های استان اشاره کرد و افزود: در زمان حاضر بهتر است رانندگان در محور داران بادرود الیگودرز ازنا تردد نکنند و از محورهای جایگزین استفاده نمایند.
به گفته وی به علت شدت وزش باد و گرد و غبار محورهای یزد به نایین، اردستان به نایین، سجزی به نایین، جندق به نایین در شرق اصفهان مسدود اعلام شد و هیچ ترددی انجام نمی‌شود.
شیشه فروش از وارد شدن خسارت به بخشی از اماکن مسکونی و درختان و تیرهای برق و نزدیک به 200 خودرو در شهرستان نایین بر اثر وزش باد شدید خبر داد.
برخی منابع محلی در گفت و گو با ایرنا، ازآب گرفتگی معابر روستایی و تخریب چند منزل مسکونی در روستاهای شهرستان های غرب استان خبر داده اند.
تخریب دیوار منزل مسکونی در روستای قفر فریدن، تخریب دیوار منزل در روستای هندوکش بویین میاندشت، ریزش دیوار ساختمان در شهر داران(مرکز فریدن)، تخریب صد در صد یک منزل مسکونی در بافت قدیمی شهر داران، تخریب دیوار حیاط خانه ای در محله آشجرد داران، خراب شدن بخشی از سقف یک منزل مسکونی به علت بارش شدید باران در روستای سفتجان فریدن همچنین ریزش کوه در شهرستان فریدن در محل کمربندی پل قفر و قطع درختان در خیابان مطهری فریدونشهر مواردی بوده که گزارش شده است.
به گفته مسوولان برآورد دقیق خسارت وارد شده به این مناطق در دست بررسی است.
بسیاری از رودخانه های فصلی در غرب استان نیز به دنبال شدت بارش ها جاری شدند. همچنین چندین سد خاکی در برخی از شهرستان ها از جمله بویین میاندشت لبریز از آب باران شده است. اکنون آب در بستر بسیاری از رودخانه های قدیمی روستاهای غرب استان جاری شده است.
ستاد مدیریت بحران فریدن نیز طی اطلاعیه ای از شهروندان خواست با توجه به بارشهای اخیر و سرریز شدن آب زیاد به سمت رودخانه پلاسجان و بند خاکی غرغن؛ تا اطلاع ثانوی از تردد در مسیر پل موغان و پل روستای غرغن و نزدیک شدن به حاشیه رودخانه پلاسجان خودداری نمایند.
در زمان حاضر بارندگی همچنان در غرب استان ادامه دارد و محورهای مواصلاتی لغزنده ، مه آلود و در برخی مسیرها با آب گرفتگی و ریزش حاشیه جاده ها همراه است.
مسوولان هشدار داده اند مسافران از سفر غیر ضروری به سمت غرب استان خودداری کنند.
6026/9861

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد اصفهان بارش هاي سيل آسا فريدونشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۹۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد

سرهنگ جواد افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و سیم و کابل برق در سطح حوزه استحفاظی شهرستان فریدن، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های میدانی و انجام اقدامات تخصصی توسط مأموران پلیس آگاهی در نهایت هویت سارق در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی و هماهنگ متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن تصریح کرد: سارق در مواجهه با ادله و مدارک پلیس و در تحقیقات به عمل آمده تا کنون به ۱۷ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و کابل‌های برق به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد که با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6088569

دیگر خبرها

  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • بازگشایی گردنه معروف پس از ۵ ماه مسدودی + فیلم | ارتفاع برف به چندین متر می‌رسد
  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • فیلم| لحظهٔ ریزش خانهٔ قدیمی در زوارهٔ اصفهان بر اثر بارندگی
  • فیلم/ لحظهٔ ریزش خانهٔ قدیمی در زوارهٔ اصفهان بر اثر بارندگی
  • (ویدیو) ریزش وحشتناک یک خانه بخاطر بارندگی شدید
  • لحظه هولناک ریزش خانه قدیمی در زواره اصفهان بر اثر بارندگی (فیلم)
  • جاری شدن سیل در استان یزد / واژگونی چندین کامیون در جاده‌های استان
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • وقوع سیلاب و بارش تگرگ در چند شهرستان استان اصفهان