Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد کشانی مدیرعامل فولاد خوزستان عصر امروز ۱۲ فروردین در گفت و گو با خبرنگار برنا اظهار کرد: مجموعه فولاد خوزستان در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی و با توجه به بارندگی های اخیر و بروز سیلاب در استان خوزستان، با تمام توان و بسیج کلیه امکانات و تجهیزات در کنار مردم سیل زده است.

او گفت: فولاد خوزستان ضمن اعلام آمادگی کامل نیروی انسانی خود برای خدمت رسانی به ساکنان مناطق سیل زده، تمامی امکانات و تجهیزات را برای امداد رسانی فراهم ساخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل صنایع فولاد خوزستان افزود: با توجه به بالا رفتن ظرفیت آب پشت سدها و رها سازی قسمتی از آن، مسیرهای ارتباطی و جاده های دسترسی روستاهای بخش مرکزی اهواز در معرض سیل قرار گرفته است.

کشانی اضافه کرد: با هماهنگی های به عمل آمده همه تجهیزات و امکانات راه سازی برای ترمیم جاده های دسترسی و اجرای سیل بند در حال حاضر مشغول به فعالیت هستند.

مدیرعامل صنایع فولاد خوزستان تاکید کرد: همچنین طی روزهای گذشته صدها سرویس سرباره برای ترمیم مسیرهای ارتباطی، تعداد ۱۰۰۰ عدد چادر مسافرتی برای اسکان ساکنان مناطق سیل زده، ۵۰ هزار عدد گونی برای اجرای سیل بند و همچنین توزیع غذای گرم و آب آشامیدنی در این مناطق توسط فولاد خوزستان صورت گرفته و این خدمت رسانی تا عادی شدن شرایط ادامه دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خبرنگار: مهدی ربیع

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فولاد خوزستان خوزستان سیل زدگان برنا خوزستان کمک رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۰۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود

علی اکبر حسینی محراب، معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان در نشست ستاد اربعین حسینی خوزستان در محل سرسرای استانداری بیان کرد: پیش‌بینی و استفاده از امکانات برای ارائه خدمات به زائران در استان باید به بهترین شکل انجام شود.

حسینی محراب ادامه داد: دستگاه‌های استان از تمامی امکانات و تجهیزات خود برای فراهم‌سازی شرایط استقبال از زائران حسینی استفاده کنند.

استاندار خوزستان گفت: مسیر تردد اتباع خارجی در مراسم بزرگ اربعین حسینی امسال نیز همچون سال گذشته از مرز چذابه خواهد بود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اولویت استان بحث آماده‌سازی مسیر اربعین حسینی است، اظهار کرد: موکب‌داران گرداننده اصلی اربعین حسینی هستند و مسئولان وظیفه ایجاد زیرساخت برای مواکب را دارند.

خوزستان از جمله استان‌های کشور است که طی ۱۳ سال گذشته میزبان و مسیر تردد زائران حسینی در ایام اربعین بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا به صورت رایگان و با تمام امکانات در ایران
  • سردار رادان: دشمن با تمام توان درحال از بین بردن حجاب است
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • خوزستان نیازمند بیمارستان تخصصی چشم و قلب
  • بسیج امکانات برای جمع آوری و انتقال گندم کشاورزان خوزستان
  • رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مجموعه موج‌های آبی مشهد
  • اجرای طرح «روز دفتر مدرسه» در آموزش و پرورش سمنان/ کار معلم در هیچ زمانی فراز و نشیب نداشته و معلم همیشه معلم است