Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-05-04@03:20:34 GMT

آب‌گرفتگی روستاهای حادثه‌دیده همدان مهار شد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۸۰۳۰۹

آب‌گرفتگی روستاهای حادثه‌دیده همدان مهار شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان از آماده‌باش کامل این شرکت، برقرار بودن شیفت‌های کاری و مدیریت آب روستاها تا پایان تعطیلات نوروز خبر داد.

سید مصطفی هاشمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان  با اشاره به اینکه همکاران ما در مجموعه شرکت آب و فاضلاب روستایی از بیست و نهم اسفندماه به صورت مستمر در شیفت‌های کاری مشغول خدمت رسانی به مشترکان بوده‌اند، گفت: در تمام ایام نوروز و در ۹ شهرستان استان، شیفت‌های کاری از ۸ صبح تا ساعت ۱۷ برقرار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در مدت مذکور، اپراتورهای مرکز جامع تلفنی ۱۵۲۳ از ساعات اولیه صبح تا ساعت۱۸ پاسخگوی تماس‌های تلفنی و گزارشات مردمی بوده ضمن اینکه پس از این ساعت نیز به‌صورت خودکار، قابلیت ثبت گزارشات و رسیدگی به شکایات مردمی نیز وجود داشته است.
هاشمی عنوان کرد: خوشبختانه به‌دلیل فعالیت اکیپ‌های تخصصی مختلف، با مشکل خاصی مواجه نشدیم، ضمن اینکه در ایام تعطیلات، تمامی اکیپ‌های رسیدگی به حوادث در تخصص های مختلف نظیر رسیدگی به حوادث ایستگاه‌های پمپاژ، کنترل کیفیت آب و رسیدگی به آن، رفع ترکیدگی و نشتی خطوط انتقال آب به صورت تخصصی فعال بودند.
وی اظهار کرد: در تمامی ۹ شهرستان همدان، ملایر، تویسرکان، رزن، اسدآباد، کبودرآهنگ، نهاوند، فامنین و بهار به گزارش‌های ارسالی در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ داده شده است.
وی همچنین بیان کرد: در صورت قطعی احتمالی آب در برخی نقاط روستایی نیز، تمهیدات لازم به منظور آبرسانی با ۹ دستگاه تانکر سیار فراهم شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان خاطرنشان کرد: تا کنون از هرگونه حادثه احتمالی پیشگیری شده و در شرایط پیش‌رو نیز به لطف الهی و با همراهی مردم، شوراهای اسلامی و دهیاران شرایط را مدیریت خواهیم کرد.
  کمال حسنی، مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان همدان نیز از مهار حوادث پیش‌آمده در روستاهای تابعه این شهرستان و اعزام اکیپ‌های رفع حوادث در نخستین لحظات خبر داد.
وی، ضمن اشاره به برخی خسارات ناشی از بارش های اخیر، گفت: متاسفانه در ریزش‌های جوی دیروز و شب گذشته برخی تاسیاست ما در روستاهای بخش مرکزی دچار مشکل شد که البته در تمامی موارد در اولین فرصت اکیپ‌های رفع نواقص و حوادث به محل مورد نظر اعزام شدند.
وی در این خصوص توضیح داد: در پی جاری شدن سیل درروستای قاسم آباد، یکی از لوله های انتقال آب را آب برد که بلافاصله اکیپ حوادث در محل حاضر و نسبت به رفع حادثه اقدام کردند.
حسنی افزود: همچنین در روستای شورین با گرفتگی و تخریب شبکه‌های انتقال فاضلاب روبه رو شدیم که این حادثه نیز در لحظات ابتدایی مدیریت و با انتقال واترجت بخشی ازگرفتگی برطرف شد.
وی با بیان اینکه در روستای چشین نیز با طغیان رودخانه و شکستگی برخی لوله‌های انتقال مواجه بودیم، عنوان کرد: در این روستا نیز با اعزام به موقع اکیپ حوادث مشکل پیش آمده برطرف شد.
وی همچنین از گزارش طغیان رودخانه در روستای برکت آباد و احتمال بالاآمدن چاه در این روستا خبر داد که در این خصوص نیز اعلام کرد: بلافاصله پس از نخستین گزارش، اکیپ حوادث نسبت به رفع خطر احتمالی اقدام می‌نمایند.
وی خاطرنشان کرد: اکیپ حوادث شرکت آب و فاضلاب روستایی در ۹ شهرستان استان به‌صورت آماده‌باش کامل، آماده خدمت‌رسانی به روستاهای حادثه دیده هستند.

 

 

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۰۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش گرو های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در پی هشدار نارنجی وضعیت هوا و احتمال سیل این گروه هاا تا پایان عملیات رفع آب‌گرفتگی معابر شهر در کنار دیگر واحدها در حال خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان هستند. مصطفی مرادیان‌نژاد افزود: ۵۰ خودرو گشتی و ۱۰۰ نفر از عوامل اکیپ گشت برای هماهنگی و همکاری با عوامل ستاد سیل خدمات شهری شهرداری اصفهان گسیل شده و همکاری کامل برای رفع آب‌گرفتگی داشتند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: قبل از آغاز بارندگی، اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری به‌همراه عوامل ستاد سیل نسبت به سرکشی و بررسی نقاط حساس و رفع موانع احتمالی آب‌گرفتگی اقدام کردند. مرادیان‌نژاد افزود: اکیپ‌های گشت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام عملیات رفع آب‌گرفتگی معابر در کنار سایر واحدها در حال خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان هستند.

دیگر خبرها

  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان/ امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده از سیل و آب گرفتگی
  • آماده‌باش گرو های رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آماده‌باش گرو های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب برای بررسی خسارت حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب جهت بررسی خسارات حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان 
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان یزد
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • دسترسی ۷۸ هزار روستایی به آب آشامیدنی سالم
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان