Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@11:41:52 GMT

منازل حاشیه رودخانه قره کهریز تخلیه شد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۸۰۴۶۰

منازل حاشیه رودخانه قره کهریز تخلیه شد

اراک - ایرنا - فرماندار شهرستان اراک گفت: رودخانه قهره کهریز در این شهرستان عصر روز دوشنبه بر اثر بارش های شدید 2 روز اخیر و حجم بالای آب به صورت ناگهانی خروش کرد و در پی آن منازل حاشیه این رودخانه تخلیه شدند.

«حسین بختیاری» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اثر خروش این رود بخشی از تاسیسات و منازل حواشی روستاهای گوار، عقیل آباد، سنجان و ضامنجان دچار آبگرفتگی شد اما به مردم آسیبی نرسیده و هنوز آب به درون محوطه این روستاها نرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: استاندار مرکزی و جمعی از اعضای ستاد مدیریت بحران استان مرکزی در منطقه بحران زده قره کهریز حضور یافتند و مشکلات این منطقه مدیریت شد.
فرماندار شهرستان اراک اظهار کرد: 26 منزل مسکونی منطقه تخت سادات کرهرود نیز شامگاه گذشته تخلیه شد و اقدامات برای رفع آبگرفتگی در این منطقه در حال انجام است.
بختیاری ادامه داد: یک منزل مسکونی در منطقه کرهرود بر اثر بارش های شدید تخریب شده که کار امداد توسط نیروهای مستقر در منطقه در دست انجام است.
وی یادآور شد: رودخانه ای که از میان کلانشهر اراک می گذرد آب رودخانه قره کهریز را از طریق مسیل های انتهایی پیوسته به تالاب میقان هدایت می کند و به دلیل افزایش قابل ملاحظه حجم آب از صبح امروز دشت فراهان با وجود پاکسازی و هدایتگری بستر مسیل از روزهای قبل برخی مسیرها دچار آبگرفتگی شد و تردد در جاده آبگرفته اراک فراهان کند است.
فرماندار اراک ادامه داد: برای جلو گیری از خطر جدی برای سه روستای در معرض آبگرفتگی در دشت فراهان شامل مشهد میقان، آزاد مرزآباد و مراد آباد نیز اقدامات لازم صورت گرفته است.
سامانه بارشی کم فشار در 2 روز اخیر وارد استان مرکزی شده و بر اثر فعالیت ان بیش از 103 میلیمتر بارش در این استان ثبت شده است.
6013/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث سيلاب اراك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۰۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد

سرپرست اداره حفاظت محیط‌زیست پردیس از پاک‌سازی حاشیه رودخانه جاجرود توسط دانش آموزان، حافظان محیط‌زیست و گروه‌های مردم‌نهاد خبر داد و گفت: حال رودخانه جاجرود خوب نیست و وضعیت حاشیه رودخانه با ورود گردشگران و مسافران به‌ شدت آلوده است.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074500 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تخلیه فضولات حیوانی رودخانه روستای همای علیا را آلوده کرد + فیلم و تصاویر
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید/ تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • شدت باران در استان یزد و آبگرفتگی معابر شهر یزد+عکس
  • یک روستای زیرکوه خراسان‌جنوبی در حال تخلیه است
  • بارش باران سیل آسا در یزد
  • حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد