Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-05@05:22:31 GMT

هیچگونه خسارت جانی تاکنون اعلام نشده

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۸۰۶۹۹

هیچگونه خسارت جانی تاکنون اعلام نشده

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ ستار فرهادی مدیرکل مدیریت بحران استانداری استان با اشاره به ریزش بهمن به طول 800 متر و ارتفاع 6 متر در شهرستان کوهرنگ طی چند روز اخیر، اظهار کرد: این بهمن موجب بسته شدن جاده روستای لبد شده بود که در صورت مساعد شدن شرایط آب و هوایی تا آخر وقت امروز بازگشایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهادی با اشاره به بارش‌های شدید در نقاط مختلف استان، گفت: در حال حاضر راه‌های ارتباطی استان باز است ولی در جاده‌های کوهستانی به خصوص در شهرستان کوهرنگ و اردل فرونشست‌های موردی گزارش شده که لازم است رانندگانی که قصد عبور از این محورها را دارند، با احتیاط تردد کنند.

وی با اشاره به ریزش بهمن به طول 800 متر و ارتفاع 6 متر در شهرستان کوهرنگ طی چند روز اخیر، گفت: این بهمن موجب بسته شدن جاده روستای لبد شده بود که در صورت مساعد شدن شرایط آب و هوایی تا آخر وقت امروز بازگشایی خواهد شد.

فرهادی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون هیچگونه خسارت جانی به‌علت بارش‌ها از روز گذشته در هیچ یک از نقاط استان گزارش نشده است.

 

منبع: جهانبین نیوز

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۰۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی آب گچساران در پی بارشها/جاده های عشایری دچار خسارت شدند

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله روشن ضمیر ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: گروه‌های عملیاتی و امدادی شرکت توزیع نیروی برق در حال تلاش برای رفع قطعی هستند.

وی بیان داشت: این قطعی در پی بارش‌های همراه با وزش باد دو روز اخیر و تخریب لوله‌های انتقال ایستگاه‌های آب ملاقون امامزاده جعفر و خیرآباد رخ داده است.

روشن ضمیر تصریح کرد: ورود سامانه بارشی قوی اخیر به استان خسارت‌های در پی داشته و برخی جاده‌های عشایری نیز مسدود شده است.

وی با بیان اینکه یکهزار و ۱۰۰ کیلومتر راه عشایری در شهرستان گچساران وجود دارد، گفت: از این میزان، ۹۹۰ کیلومتر در بارندگی‌های روز گذشته دچار خسارت شده است.

روشن ضمیر اظهار داشت: جاده‌های عشایری در مناطق دریلا، باباکلان، آبگندی، چهار تنگ، هلیگان، کوه گود گل، خشاب، کمر زرد، تنگ دالین، گچ عوض، گچ ترابعلی و سد خاکی دچار خسارت شده و خطوط لوله انتقال آب در مناطق عشایری این شهرستان دچار خسارت شده است.

کد خبر 6096379

دیگر خبرها

  • خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارات سیل به جاده هاوتردد سخت مردم چابهار
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری در کوهرنگ
  • آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟
  • قطعی آب گچساران در پی بارشها/جاده های عشایری دچار خسارت شدند
  • سیل وحشتناک در شبستر آذربایجان شرقی‌ + فیلم
  • سیل روستای تختان در دهلران خسارت جانی نداشت
  • سیل روستای «تختان» در دهلران خسارت جانی نداشت
  • زلزله ۴.۲ ریشتری در خراسان شمالی هیچگونه خسارتی در پی نداشت
  • آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم بدون خسارت جانی