Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ محمد حیدری رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه از مسدود شدن دو محور در استان کرمانشاه اثر بارش برف و ریزش کوه خبر داد.

او افزود: تردد در محورهای مواصلاتی اصلی استان کرمانشاه در جریان است و این محورها باز هستند.

رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه گفت: سطح محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه لغزنده است بنابراین رانندگان باید با احتیاط نکات ایمنی را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری ادامه داد:از شدت بارش‌ها در اوررامانات کاسته شده است و اگرچه در گردنه‌های بیدسرخ، مله ماس و گردنه خسرو‌آباد شاهد بارش شدید برف هستیم اما این محورها مسدود نشده‌اند.

او افزود: رانندگان باید تجهیزات ایمنی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند تا در صورت نیاز استفاده کنند در غیر این صورت ممکن است از تردد آنها جلوگیری شود.

رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه گفت: شب گذشته محور حمیل به ایلام به خاطر ریزش کوه مسدود شد رانندگان باید از محورهای جایگزین استفاده کنند.

حیدری افزود: همچنین با توجه به اینکه محور فرعی بین سنقر-کامیاران به علت بارش برف سنگین مسدود شده تردد از مسیرهای جایگزین انجام خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بارش برف رئیس پلیس محورهای مواصلاتی محورهای مواصلاتی استان برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۰۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) بارش سنگین برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان

شاهرود- بارش برف محور شاهرود- توسکتان را سپید پوش و تردد خودرو‌ها را کند کرد.

به گزارش مهر، محور شاهرود- توسکستان در شمال شهرستان شاهرود امروز میزبان بارش نسبتاً سنگین برف بود آن هم در زمانی که پنج روز از اردیبهشت ماه نیز گذشته است. محور توسکستان در محدوده استان سمنان مسدود نیست، اما تردد بدون زنجیر چرخ نیز در بخش‌های وسیعی از آن امکان ندارد. این جاده شاهرود را به گرگان متصل می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # بارش برف سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • مسدود شدن برخی از محورهای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • سیلاب بعضی از محور‌های خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد
  • (ویدئو) بارش سنگین برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان
  • ریزش سنگ در محور سرچشمه/ رانندگان احتیاط کنند
  • وضعیت جاده‌های استان یزد / خسارت ۶۰۰۰ میلیارد تومانی سیل سال گذشته
  • انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ