Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی فکری با توجه به فرارسیدن روز طبیعت، محدودیت‌های ترافیکی روز طبیعت را به منظور تأمین ایمنی عبور و مرور و ایجاد ترافیک روان اعلام کرد.

وی گفت: از ساعت ۱۹ تردد خودروها از میدان قائم به سمت بلوار کولاب و محور گنجنامه ممنوع است و ازساعت ۱۴ مسیر تقاطع پژوهش به سمت بلوار شهید فهمیده و میدان قائم یکطرفه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ فکری افزود: از ساعت ۱۴ مسیر میدان قائم به سمت انتهای بلوار ارم یک طرفه خواهد شد و مسیر انتهای بلوار ارم به سمت تقاطع سعیدیه نیز یکطرفه می‌شود.

وی گفت: کلیه خودروهایی که از گنجنامه و یا تقاطع پژوهش وارد میدان قائم می‌شوند باید از سمت انتهای بلوار ارم و تقاطع سعیدیه خارج شوند.

وی گفت: از تردد موتورسواران دارای حرکات مخاطره آمیز، فاقد کلاه ایمنی برای راکب و سرنشین، حامل بار و یا سرنشین غیر متعارف در سطح معابر جلوگیری و موتورسیکلت توقیف و به پارکینگ منتقل خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان همدان گفت: از رانندگان وانت بارها و کامیونت‌ها تقاضا می‌شود از حمل مسافر در قسمت بار خودداری کرده چراکه در صورت مشاهده ضمن اعمال قانون، از ادامه مسیر آنها جلوگیری خواهد شد.

وی گفت: عبور کامیون و خودروهای سنگین و نیمه سنگین در مناطق شهری و مناطق گردشگری و تفریحی بخصوص مسیر تقاطع پژوهش، محور گنجنامه، بلوار ارم، بلوار سعیدیه، تقاطع سعیدیه، جاده کیشین و ابرو و جاده حیدره و بالعکس از ساعت ۸ تا ۲۳ ممنوع است.


 

کد خبر 4579209

منبع: مهر

کلیدواژه: علی فکری فرماندهی انتظامی همدان محدودیت ترافیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۰۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف دولت سیزدهم کاهش بار ترافیکی در کلانشهر رشت است

استاندار گیلان گفت: هدف دولت سیزدهم نیز کاهش بار ترافیکی در این شهر است به همین منظور از سال گذشته اقدامات عمرانی در قالب طرح میثاق درشهر رشت آغاز شده است.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، اسدالله عباسی استاندار گیلان در جریان بازدید از چهار پروژه تقاطع غیر همسطح در دست احداث رشت و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روند احداث تقاطع غیر همسطح با سرعت بسیار خوبی پیش می‌رود، اظهار کرد: با بررسی‌های به عمل آمده خوشبختانه احداث تقاطع غیر همسطح رشت طبق برنامه زمان‌بندی شده در حال پیشرفت بوده و‌ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.


وی یکی از درخواست‌های مردم در کلانشهر شهر را رفع موانع ترافیکی در تقاطع‌ها دانست و گفت: یکی از معضلات مهم شهر رشت مسئله ترافیک بود  و هدف دولت سیزدهم نیز کاهش بار ترافیکی در این شهر است به همین منظور از سال گذشته اقدامات عمرانی در قالب طرح میثاق درشهر رشت آغاز شده است که به کاهش بار ترافیکی در سطح شهر رشت کمک می‌کند

استاندار گیلان با بیان اینکه احداث تقاطع‌ها به صورت غیر همسطح در پنج نقطه شهر رشت در حال انجام است، تصریح کرد: این پنج تقاطع غیر همسطح در میدان امام حسین (ع)، نیروی دریایی، شهید باهنر، آیت الله رودباری و محله حمیدیان در انجام است و پیمانکاران با قدرت در حال انجام وظایف محوله به خود هستند و امیدواریم چهار تقاطع را تا پایان سال آماده بهره‌برداری کنیم.

عباسی با تاکید بر لزوم توجه به مشکلات مشکلات زیست محیطی و فاضلاب شهر رشت افزود: برخی از اقدامات از سال ۱۴۰۰ در شهر رشت و در حوزه پسماند، فاضلاب و آب‌های زیرزمینی انجام شده و هیچ مشکلی در این خصوص انجام شده است.

دیگر خبرها

  • فوت ۲ نوجوان یر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد
  • فوت ۲ نوجوان در واژگونی موتورسیکلت
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • هدف دولت سیزدهم کاهش بار ترافیکی در کلانشهر رشت است
  • مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) تکمیل می‌شود
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران