Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس جمهور، وحدت و تلاش خستگی ناپذیر ملت، مدیران، نیروهای مسلح و امدادگران در همه حوزه های امدادرسانی در شهرهای سیل زده را نمایش همبستگی ملت و قدرت ایران اسلامی دانست و با قدردانی از همه یاری دهندگان مردم سیل زده، تصریح کرد: در مدیریت بحران، حفظ سلامتی مردم مهمترین اصل است و خدمت فداکارانه به مردم سیلزده، بی تردید افتخاری بزرگ و قابل ستایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز دوشنبه در گفت‌وگوی مجدد تلفنی با معاون اول رئیس جمهور، وزیر کشور و استانداران سراسر کشور، ضمن تشکر از تلاش بی وقفه استانداران و فرمانداران به عنوان روسای ستاد‌های مدیریت بحران برای کاستن از مشکلات مردم سیل زده، اظهارداشت: تمام امکانات و تجهیزات دولتی و عمومی باید برای مدیریت نهایی سیلاب‌ها و تا اطمینان کامل به سلامت مردم در نقاط مختلف کشور اختصاص یابد.

رئیس جمهور پس از استماع گزارش وزیر کشور، به وی دستور داد در صورت نیاز از تمام امکانات موجود در استان‌های همجوار برای کمک به هموطنان در معرض سیل در مناطق مختلف کشور استفاده شود.

روحانی در گفتگو با استانداران سراسر کشور؛ ضمن ابراز رضایت از اقدامات انجام شده، تاکید کرد: با توجه به تداوم روند بارندگی‌ها ضروری است میزان آب و وضعیت سد‌های منطقه، با دقت و حساسیت بیشتری مدیریت شوند که خسارتی ایجاد نشود وخسارت احتمالی هم به حداقل برسد.

رئیس جمهور با توجه به‌گزارش‌های دریافتی از هر استان، مطالب و دستور‌های لازم و مربوط به مدیریت سیلاب در مناطق مختلف را صادر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی اظهارداشت: سیلاب‌های اخیر به رغم برخی سختی ها، یک وحدت و انسجام فوق‌العاده‌ای میان ملت ما بوجود آورده است که باید آن را پاس بداریم و ضروری است با یاری هم تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کنیم.

رئیس جمهور با اشاره به تصمیمات خوب هیات دولت برای جبران خسارت‌های سیل، اظهارداشت: روند امدادرسانی و اجرای این تصمیمات با هدف کاستن از رنج و سختی سیل زدگان باید تسریع شود و تعطیلات پیش رو نباید در این روند خللی ایجاد کند.

رییس جمهور همچنین بار دیگر از همه نیرو‌های مسلح، بسیج، هلال احمر و نیرو‌های امدادی که با فداکاری در خدمت مردم سیلزده بودند، قدردانی کرد و از استانداران خواست روند خدمت رسانی به مردم سیلزده را به عنوان یک وظیفه ملی با جدیت ادامه دهند و دولت از هیچ تلاشی برای پشتیبانی و کمک به مردم این مناطق دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رییس جمهور کمک به مناطق سیل زده سیل در کشور امدادرسانی به سیل زده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۱۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور

محمدرضا حسین‌نژاد در گفت‌وگو با مهر با اشاره به نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران اظهار کرد: در این جلسه از کاهش تورم استان و بهبود رتبه استان در این شاخص از رتبه ۴ به ۲۱ خبر دادم.

وی در ادامه افزود: از کاهش عدم برخورداری خراسان شمالی در آسفالت راه‌های استان از ۱۲ درصد به ۸ درصد نیز گفتم و افزودم: در این دولت گازرسانی به روستاها از ۹۶/۴ به ۱۰۰ درصد رسیده و همه روستاهای دارای سکنه در استان گازرسانی شدند.

استاندار خراسان شمالی تکمیل علاج بخشی سد بیدواز دولت سیزدهم و رساندن سد گلمندره به مرحله آبگیری را نیز از دستاوردهای مهم مطرح کردم.

حسین‌نژاد، پیشرفت سریع پروژه انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی و رهاسازی چاه‌های آب پلنگ دره برای انتقال آب آنها به بجنورد برای شرب، پس از سفر نخست رئیس جمهوری به خراسان شمالی را نیز به عنوان بخش دیگری از صحبت‌ها در دیدار با رئیس‌جمهور مطرح کرد و گفت: تصفیه خانه شیروان نیز از پروژه‌هایی است که در آستانه بهره‌برداری قرار گرفته است.

استاندار خراسان شمالی به هدف‌گذاری برای تکمیل سیزده زنجیره ارزش در استان اشاره کرد و گفت: در ادامه این نشست به سرمایه‌گذاری ۴۷ هزار میلیارد تومانی در این زنجیره‌ها اشاره کردم و گفتم برای توسعه و تکمیل این زنجیره‌های ارزش، ۲۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات دیگر نیاز داریم.

حسین‌نژاد نسبت مصارف بانکی به منابع بانکی خراسان شمالی را نزدیک به ۲ دانست و خواستار خط اعتباری ویژه برای استان‌هایی شد که منابع کافی برای پیشبرد برنامه‌ها ندارند.

وی درخواست حذف تعهد ارزی برای صادر کنندگان خراسان شمالی را نیز به عنوان درخواست دیگر مطرح کردم.

استاندار خراسان شمالی بیان کرد، قریب‌الوقوع بودن سفر رئیس جمهوری به ترکمنستان را نیز مورد توجه قرار دادم و درخواست کردم در این سفر بازگشایی گذر مرزی و بازارچه مرزی در محدوده مرز ۳۰۰ کیلومتری خراسان شمالی با ترکمنستان مطرح و پیگیری شود.

کد خبر 6097698

دیگر خبرها

  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: اسرائیل خاورمیانه را دچار بدترین چرخه خشونت کرده است/ تلاش‌ها برای راه حل دو دولتی باید افزایش یابد
  • رئیس جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • لندن: اوکراین می‌تواند از سلاح‌های انگلیسی برای حمله در داخل روسیه استفاده کند
  • دیوید کامرون: اوکراین می‌تواند از سلاح‌های انگلیس برای حمله در داخل روسیه استفاده کند