Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رویداد۲۴سیروس ابراهیمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس اعلام هواشناسی تا ساعت ۵ صبح بارندگی است، شدت بارندگی به‌گونه‌ای است که علی‌رغم نیاز به امدادرسانی از طریق بالگرد، ولی امکان پرواز بالگرد به دلیل شرایط جوی وجود ندارد.

وی افزود: متأسفانه از ساعت ۳ بامداد ارتباط خطوط تلفن و بی‌سیم شهرستان پل‌دختر قطع شد و شاهد بارندگی‌های بی‌سابقه طی ۶۰ سال گذشته هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده ویژه استاندار و ستاد بحران در شهرستان پل‌دختر عنوان کرد: بارندگی و سیلاب در شهرستان پل‌دختر خسارات زیادی به بار آورده و بیش از نیمی از بخش غربی شهرستان پل‌دختر زیرآب رفته و در ساحل شرقی رودخانه نیز تخریب‌شده است.

وی بیان کرد: تعدادی از خانواده‌های روستای بابا زید علی‌رغم هشدار‌ها و اطلاع‌رسانی متأسفانه به این هشدار‌ها توجه نکردند و به علت آب‌گرفتگی روستا به پشت‌بام خانه‌ها پناه برده‌اند و در محاصره سیلاب هستند.

ابراهیمی گفت: جهت نجات افرادی که در روستای بابا زید در سیلاب محاصره‌شده‌اند شرایط جوی اجازه پرواز بالگرد را نمی‌دهد این در حالی است که کلیه دستگاه‌های امدادی برای نجات جان این افراد باید تلاش کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه سیستم دولتی شهرستان پل‌دختر واقع در ضلع غربی رودخانه به‌هم‌خورده و هیچ‌گونه ارتباط تلفنی برقرار نیست، آمار و ارقامی از تلفات در شهرستان پل‌دختر وجود ندارد و نمی‌توانیم با قاطعیت اعلام کنیم تلفات در شهرستان پل‌دختر نداشته‌ایم.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ستاد بحران پلدختر مردم سیل زده آبگرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۱۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش جمعیت هلال‌احمر به دنبال هشدار سیلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، کاووسی با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع سیل در شهرستان‌های استان،گفت: بنابر اعلام هواشناسی شدت بارندگی‌ها امروز در شهرستان‌های استان وجود دارد. 

وی افزود: بنابراین علاوه بر تیم‌های عملیاتی در شهرستان‌های با هشدار نارنجی، نیروهای امدادی تیم‌های سایر شهرستان‌ها نیز به عنوان پشتیبان آماده خدمت رسانی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ضمن توصیه به مردم در برابر خطرات سیل و روان‌آب‌ها، گفت: از مردم درخواست داریم تا از سفرهای غیر ضرور و تردد در مسیر رودخانه‌های محلی پرهیز کنند.

دیگر خبرها

  • خسارت سیلاب به خط انتقال آب ۳ روستای دزفول
  • امدادرسانی به ۲۴۰ شهروند گرفتار در سیل/مردم به هشدارها توجه کنند
  • تخریب جاده‌های بین مزارع و عشایری شهرستان آبدانان بر اثر سیلاب
  • غیرمسلمانان به کشتار مردم غزه اعتراض کرده اند ولی خبری از اعتراض در بلاد اسلامی نیست
  • ریزش سنگ در جاده پلدختر - خرم‌آباد
  • خسارت سیلاب به منازل مردم شهرستان ملکشاهی
  • وحشت مردم روستاهای شهرستان بدره از ورود سیلاب
  • آماده‌باش جمعیت هلال‌احمر به دنبال هشدار سیلاب
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • ابزار ۱۳ سانتی دندانپزشکی در معده دختر ۲۰ ساله در ساوه