Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سردارسرتیپ دوم پاسدار یدالله بادین در گفت‌وگویی اظهار داشت: نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حسب وظیفه خود هر جای کشور که نیاز باشد حضور پیدا می‌کند؛ منطقه سوم نیروی دریایی سپاه پاسداران براساس ستاد مدیریت بحران استان خوزستان و به در درخواست آن‌ها در مناطقی حضور پیدا کرده و در حال کمک‌رسانی به مردم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: 44 فروند قایق از منطقه سوم نیروی دریایی سپاه با کمک منطقه دوم و چهارم نیروی دریایی در مناطق سیل‌زده مستقر شده است؛ از این 44 فروند قایق 16 فروند در شهر الهایی، 5 فروند در سوسنگرد، 2 فروند در شوش و 2 فروند در زرگان اهواز مستقر شده و در حال کمک رسانی به مردم این مناطق بوده است.

فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه پاسداران بیان کرد: در مورد تجهیزات مهندسی یک دستگاه بیل مکانیکی به زرگان اهواز، 2 دستگاه کامیون به حمیدیه، یک لودر به شادگان و 3 کامیون به زرگان اهواز ارسال شده است.

وی افزود: مناطقی که منطقه سوم نیروی دریایی سپاه در آنها حضور داشته وضعیت بسیار خوبی داشته و جای نگرانی در آن نیست؛ ما امیدواریم مردم عزیزمان مثل همیشه با حوصله و کمک به خوبی و با کمترین خسارت و آسیب از موضوع سیل عبور کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان خوزستان سپاه پاسداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سیل مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۱۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت

اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان باشت با حضور جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران روز پنج شنبه سیزدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار استان‌ها خبرگزاری دانشجو، عبدالوهاب عبدی‌پور،جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: در راستای برگزاری کنگره ملی ۲هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد، اجلاسیه شهدا و رزمندگان باشت با میزبانی شهدا و خانواده‌های والا مقامشان و با حضور سردارفدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

عبدی پور در خصوص اجرای اجلاسیه شهدای شهرستان باشت افزود: اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان که از این تعداد دو شهید نیز گمنام هستند در روز پنج‌شنبه سیزدهم اردیبشهت‌ماه از ساعت۹صبح در مصلی امام خمینی (ره) باشت برگزار خواهد شد. 

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت افزود: مراحل کار فضاسازی مکان اجلاسیه در دست اقدام است و این آمادگی وجود دارد که با حضور اعم مردم به شکل باشکوهی برگزار شود. 

عبدی پور بیان کرد: اجلاسیه شهدا رأس ساعت ۹ صبح در مصلی نماز جمعه شهرستان باشت با حضور مسئولین کشوری و لشکری، استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم با سخنرانی سردار علی فدوی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران برگزار خواهد شد و به‌صورت زنده از شبکه استانی دنا پخش خواهد شد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت در پایان گفت: از عموم مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان باشت و هم استانی‌های عزیز، خانواده‌های محترم شهدا و رزمندگان و ایثارگران برای شرکت در این اجلاسیه دعوت به عمل می‌آید.

دیگر خبرها

  • بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس
  • بازدید رئیس قوه قضاییه از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • خروج ناوهای اروپایی از دریای سرخ؛ نوبت به هلند رسید
  • سپاه، صلح طلب اما جنگ بلد، مقتدر ولی مظلوم
  • خروج ناو‌های اروپایی از دریای سرخ؛ نوبت به هلند رسید
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می‌شود
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می شود