Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-30@19:40:46 GMT

فصل دوم سریال «نون خ» ساخته می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۸۱۷۷۱

فصل دوم سریال «نون خ» ساخته می‌شود

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تدبیر صدا و سیما در ساخت سریال شیرین «نون خ» جای تشکر دارد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «محمدحسین رنجبران» مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما در صفحه شخصی خود نوشت: برای تبریک سال جدید با رئیس محترم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس آقای دکتر فلاحت پیشه عزیز تماس گرفتم و از همه چیز صحبت شد و نمایندگی مردم استان کرمانشاه کافی بود تا ایشون اشاره ای به سریال "نون، خ " بکنه و از اثرات مثبت این سریال در اون منطقه بگه: آقای رنجبران واقعاً جای تشکر داره از این تدبیر صدا و سیما که چنین سریال شیرینی درست کرده از قوم کرد که واقعاً خیلی جاها مظلوم واقع شدند، این سریال از بعد امنیت ملی هم اثرات بسیار مثبتی برای کشور داره و بعنوان استاد دانشگاه میگم که این اثرات در دراز مدت خودش رو نشون میده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای فلاحت پیشه از مسئولان سازمان خواست این سریال رو حتماً ادامه بدهند: من خواهش می‌کنم مثل پایتخت برای استمرار این سریال فکر کنید تا فصول بعدی اون هم ساخته بشه چون مردم از قشرها و قومیت های مختلف از این سریال بشدت استقبال کرده اند.

بنده هم به نقل از مدیر محترم شبکه یک به ایشون گفتم که از تهیه کننده و کارگردان خواسته شده تا طرح خودشون برای فصل دوم سریال رو به شبکه ارائه کنند و آقای فلاحت پیشه هم از این خبر خیلی خوشحال شد و گفت: قطعاً ما در مجلس از این طرح های خوب و اثرگذار حمایت می‌کنیم.

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس یک درخواست دیگه هم از سازمان داشت: خواهش می‌کنم معاونت برون مرزی سازمان هرچه زودتر ساز و کار پخش این سریال از شبکه آی فیلم رو هم فراهم کنه چون مطمئنم روی کردهای کشورهای همسایه هم اثرات مثبتی خواهد داشت و کلاً کردهای خارج از کشور هم از اون استقبال می‌کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تلویزیون فلاحت پیشه سریال نون خ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۱۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کار : لایحه امنیت شغلی کارگران به مجلس می‌رود

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت:به منظور جلوگیری از بهره کشی غیرقانونی از کارگر و سوء استفاده از آنان و همچنین، موضوع قراردادهای سفید امضا، لایحه "امنیت شغلی کارگران" که در هیات وزیران به تصویب رسیده به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌شود.

به گزارش ایرنا، سید صولت مرتضوی روز دوشنبه و در حاشیه جشنواره امتنان از کارگران خراسان رضوی و در جمع خبرنگاران با اشاره به این موضوع افزود:در این لایحه به دائمی شدن قراردادها، امنیت شغلی و جلوگیری از امضای قراردادهای سفید امضاء پرداخته شده است.

وی همچنین ادامه داد: اکنون تورم در کشور ما نسبت به سال گذشته روند کاهشی داشته است ولی به افزایش حقوق کارگران توجه شده است و در سال جاری، نسبت به سال گذشته شاهد حدود ۳۵ درصد افزایش حقوق هستیم.

وزیر کار بیان کرد: در حوزه مسکن، هم قرارگاه ملی مسکن در وزارت کار تشکیل شده است و به زودی شعبات استانی این قرارگاه نیز راه اندازی خواهد شد.

مرتضوی گفت: همچنین، دولت به خدمات غیرنقدی نیز مبادرت ورزیده و در حوزه بیمه پایه درمانی، اکنون پنج دهک اول جامعه تحت پوشش رایگان بیمه قرار دارند؛ از سوی دیگر بیمه پایه بازنشستگان نیز در دولت سیزدهم افزایش یافته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • درخواست مخاطبان برای تولید نون‌ خ ۶
  • نشان دادن کولبرها، «نون خ ۵» را جذاب کرد/تصمیمی برای ساخت فصل بعد وجود ندارد
  • ۲ خط قرمز در صدا وسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • فرجی: در فصل ۵ «نون خ» هفت نفر دست و پایشان شکست/ صحبت کردن درباره فصل جدید زود است
  • سوژه امسال نون خ لب مرز بود | ۲ خط قرمز مهم که در این سریال رعایت شد
  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • «نون خ» چه خط‌قرمزهایی را رعایت کرد؟
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • وزیر کار : لایحه امنیت شغلی کارگران به مجلس می‌رود